Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

krulliebollie schreef op 15-11-2023 om 08:15:

Leuk morfologie.. moest het even opzoeken. Bedoel je daarmee dat het niet bij jouw vorm past?
Ik heb vandaag aan een zwarte vegan leather ( zo noemen ze tegenwoordig nepleer) van Cambio aan. Cambio ray 6301026801 broek Zwart | Jeroen Beekman damesmode deze dus.
Daarop een truitje met knoopjes op de rug ( ik las gisteren dat iemand zoiets aan had en bedacht mij dat ik ook nog zoiets had liggen). Hij is van Vin & Clan ( volgens mij) en schoenen van Woden, deze woden sophie marble - Bing images
Nieuwe lippenstift van de Mac want die hadden mooie aanbieding voor singels day ( 11-11) . Kleur heet iets met hug ( stiekem kan ik gewoon die kleine lettertjes niet lezen).

Leuke schoenen

Ik heb vandaag een aubergine kleurig pak aan, dat wil zeggen een jasje en een broek van het merk Esvivid. Kan ik niet zoveel van vinden online. Daaronder een zwart aansluitend shirtje met lange mouwen en een heel klein glittertje van het merk Oroblu. En sneakers in het zwart en brons. 

Goudkleurige trui met klein glittertje (Hema), met daaronder een jeansrokje van Esprit, al bijna 20 jaar oud denk ik, maar hij ziet er als nieuw nog uit. Hij lag lang onderin de kast, maar bij opruimen (en verkopen) van kleding heb ik hem weer "ontdekt". Daaronder bruine panty en bruine leren laarzen tot de knie.

Mosterdgele trui die ik laatst ook al droeg (hij is zo fijn), met zelfde rokje als gisteren, deze keer met navy panty en dezelfde bruine laarzen als gisteren.

ik loop nog in m’n badjas maar ik heb net bedacht dat het vandaag een lange, wijde, zwarte, gebreide jurk met col wordt. Met een dikke panty en zwarte stoere laarzen. Had bedacht om naar de stad te gaan want wil een nieuwe zwarte wijde broek. Maar als het zulk weer blijft dan ga ik lekker thuis een beetje fröbelen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2023 om 10:30

donkerblauwe broek, met wit met blauw shirt en blauw vest

Ik heb weer mijn lange zwarte gebreide jurk aan. met zwarte chelseaboots 

Felroze gebreid vest, met gebreide grijze kokerrok tot halverwege het onderbeen. Oudere rok, kan er geen plaatje van vinden. Grijze panty en zwarte Puma's eronder.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-11-2023 om 18:33

dblauwe broek met blouse in verschillende kleuren in dblauw, oranje,wit, groen. Erbij een dblauw vest en camelkleurige laarsjes

Druk  geweest met een vader die geopereerd moest worden. Vandaag een groene Franka van Studio Anneloes aan met een zwarte trui van ambika met een mooie geschulpte boothals en trompet mouwen. 

Saga

Saga

20-11-2023 om 20:33 Topicstarter

vandaag een flared jeans met groene top met boothals en een lange zwarte blazer. Stond me goed vond ik zelf

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.