Beauty en fashion
Zusterclivia
26-10-2023 om 08:40
Anni Rolfi shirt met lange mouwen, blauwe jeans, vrolijke sokken en ballerina's. En een grijs omslagvestje. Vrolijke sokken en ballerina's? Ballerina's omdat ik nettere schoenen op kantoor aan wil, maar geen zin heb om laarsjes mee te nemen (kan ik ook niet achterlagen). Sokken, omdat ik geen zin heb ik koude voeten. Collega noemde het al statementsokken, dus die houd ik er maar in.
krulliebollie
26-10-2023 om 09:43
Zusterclivia schreef op 26-10-2023 om 08:40:
Anni Rolfi shirt met lange mouwen, blauwe jeans, vrolijke sokken en ballerina's. En een grijs omslagvestje. Vrolijke sokken en ballerina's? Ballerina's omdat ik nettere schoenen op kantoor aan wil, maar geen zin heb om laarsjes mee te nemen (kan ik ook niet achterlagen). Sokken, omdat ik geen zin heb ik koude voeten. Collega noemde het al statementsokken, dus die houd ik er maar in.
hahaha, ik dacht meteen "ballerina's en vrolijke sokken?" en toen las ik verder.. grappig. Ach lekker doen waar je zelf gelukkig van wordt hoor.
Zusterclivia
26-10-2023 om 09:51
krulliebollie schreef op 26-10-2023 om 09:43:
[..]
hahaha, ik dacht meteen "ballerina's en vrolijke sokken?" en toen las ik verder.. grappig. Ach lekker doen waar je zelf gelukkig van wordt hoor.
Haha... daarom ook de uitleg. In mijn eerste baan zat ik in een vergelijkbare situatie, alleen dan kon ik wel schoenen laten staan. Maar in de zomer was het veel te warm voor laarsjes, maar pantykousjes en -voetjes zaten vervelend in ballerina's. En zonder krijg je van die zweetvoeten. Dan combineerde ik de kleur van mijn sokken met mijn top/shirt. Dus roze top, roze sokken. Rode top, rode sokken. Dat probeer ik er weer in te houden. Ik heb nu ook kerstsokken, oud-en-nieuw-sokken, paassokken.
Ik ben bijna 40, zit niet in een hele professionele omgeving, dus ik vind het best. (Het gros draagt hier van die serieuze wandelschoenen, dus dat is een beetje het niveau.)
krulliebollie
26-10-2023 om 09:54
Zusterclivia schreef op 26-10-2023 om 09:51:
[..]
Haha... daarom ook de uitleg. In mijn eerste baan zat ik in een vergelijkbare situatie, alleen dan kon ik wel schoenen laten staan. Maar in de zomer was het veel te warm voor laarsjes, maar pantykousjes en -voetjes zaten vervelend in ballerina's. En zonder krijg je van die zweetvoeten. Dan combineerde ik de kleur van mijn sokken met mijn top/shirt. Dus roze top, roze sokken. Rode top, rode sokken. Dat probeer ik er weer in te houden. Ik heb nu ook kerstsokken, oud-en-nieuw-sokken, paassokken.
![]()
Ik ben bijna 40, zit niet in een hele professionele omgeving, dus ik vind het best. (Het gros draagt hier van die serieuze wandelschoenen, dus dat is een beetje het niveau.)
ach naast wandelschoenen kunnen ballerina's met sokken ook heel goed.
MissBobby
26-10-2023 om 15:20
Ik heb een lange dungebreide zwarte jurk aan met zwarte panty en zwarte laarsjes. Om het geheel toch een beetje up te spicen zwart met gouden statement oorbellen
Teigera
26-10-2023 om 22:36
Zwarte jeans, zwart shirt, olijfgroene blazer en een opvallende ketting om er nog wat leven in te krijgen
.
MissBobby
27-10-2023 om 08:50
Ik heb hetzelfde aan als gisteren. Vanavond een feestje en wat ik dan aan ga doen weet ik nog niet
Teigera
27-10-2023 om 09:03
Vrij vandaag, dus comfy outfit: blauwe jeans en een zwarte trui met uilen-print.
krulliebollie
27-10-2023 om 13:46
Ik ben vrij en draag een spijkerbroek en een bloesje. Spijkerbroek van Zara en bloesje van Fabienne chapot. Vanavond feestje waarbij ik in het wit moet. Ik heb 2 witte broeken en eentje uitgeleend aan een vriendin die ook mee gaat en geen wit heeft. Dus broek, wit shirtje en wit vestje. Ik weet nog niet wat voor sneakers ik aan doe.
FaithfulDuck87
27-10-2023 om 13:49
zwarte broek en zwart-witte blouse. Nu zwarte pantoffels aan, vanmorgen even beige laarsjes.
MissBobby
27-10-2023 om 15:17
krulliebollie schreef op 27-10-2023 om 13:46:
Ik ben vrij en draag een spijkerbroek en een bloesje. Spijkerbroek van Zara en bloesje van Fabienne chapot. Vanavond feestje waarbij ik in het wit moet. Ik heb 2 witte broeken en eentje uitgeleend aan een vriendin die ook mee gaat en geen wit heeft. Dus broek, wit shirtje en wit vestje. Ik weet nog niet wat voor sneakers ik aan doe.
Ik zou witte doen 
krulliebollie
28-10-2023 om 16:28
MissBobby schreef op 27-10-2023 om 15:17:
[..]
Ik zou witte doen
Hahaha, ja, het zijn zwart/witte geworden.
krulliebollie
28-10-2023 om 16:30
vandaag lekker aan het uitbrakken op de bank in een Jersey broek met coltrui.. mijn warmbat sloffen uiteraard aan met dit weer.. die zijn zo fijn!
MissBobby
30-10-2023 om 08:56
Dunne gebreide zwarte jurk met col aan. Zwarte laarsjes en een kort jasje met rode manchetten en kraag. Rode oorbellen.