Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Thuiswerkdag dus spijkerbroek ( geisha) en vestje ( soft rebels) van gisteren en een schoon tshirtje. Ook weer zwart maar nu van MSCH. 

Nu nog in sportkleding maar dat wordt zo een blauwe rechte jeans met een roze hoodie van Superdry en m’n witte Nikes. Nog steeds lekker vakantie en ga vandaag wat in huis rommelen

Een dikke, grofgebreide groene trui met een grijze skinny jeans eronder en een paar witte Nikes. Daaroverheen m’n lekkere warme nieuwe teddy-jas! 

veromoda-teddyjas-grijs.jpg?v=c720af6adc81b132e46fbb9da5db0cdb&format=webp&width=860&quality=95&key=25-0-1

Grijze blouse met V-hals, blauwe jeans. Thuiswerkdag. 

Broek met army print en laag hangend kruis, zwarte coltrui en lage zwarte lak dr Martens. 

Leuke jas, Nienke!

Ik draag dezelfde broek als gisteren maar in het zwart, met een zwart aanluitend shirtje met ronde hals en ecru kantoenen vestje. Deze chunky loafers eronder (ik hou ervan, ze geven een beetje schwung aan mijn vaak wat saaie neutrale outfits en ze zijn comfortabel).

--2228887_H5.jpg

ik hul mij weer in dezelfde outfit als gisteren. Vandaag maar eens buiten in de tuin aan de slag. 

Zwarte jeans, groen wikkelvestje met zwart hemdje eronder.

wederom nog in sportoutfit. Stond al om 7 uur in de sportschool. Maar heb totaal geen inspiratie qua kleding. Loop al de hele week in jeans en trui dus denk dat ik vandaag maar eens voor jurkje of rok ga. 
hebben jullie dat ook weleens, dat je geen idee hebt wat je aan gaat trekken? 

Grijze tregging met zwarte bloemen. Daarop een effen zwart tuniek. 

Vrijdag=huishoudendag,  dus een lekker makkelijke outfit. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-10-2023 om 09:49

hier zwarte broek met blouse in paars/oranje/zwart. Zwart vest erover, want het is hier koud. Vandaag max 7 graden en harde wind. 

Saga

Saga

20-10-2023 om 10:20 Topicstarter

MissBobby schreef op 20-10-2023 om 09:41:

wederom nog in sportoutfit. Stond al om 7 uur in de sportschool. Maar heb totaal geen inspiratie qua kleding. Loop al de hele week in jeans en trui dus denk dat ik vandaag maar eens voor jurkje of rok ga.
hebben jullie dat ook weleens, dat je geen idee hebt wat je aan gaat trekken?

Dagelijks ik probeer overigens steeds meer met een 'kleine' kledingkast te werken en alles wat ik koop soort van af te stemmen op wat ik heb. Dan hoop ik over een tijdje alles met alles te kunnen combineren. 

Hier relaxkleding, sportbroek en dikke wollen trui. Vrije dag en niks op de planning. 

Ik heb dat ook hoor, een capsule kleding noemen ze dat toch? Ik heb veel zwart, grijs, donkerblauw en wit. Als accentkleuren rood, flessengroen en citroengeel. Maar soms weet ik t gewoon Ff niet. 

Vanavond uiteten dus nu in relaxoutfit thuis. Trainingsbroek en zwart truitje.

Ik heb ook weleens meer of minder zin om me "op te doffen". Voor een dag als vandaag, met allerlei klusjes en dingen met de kinderen, en dat met dit vieze weer, doe ik geen moeite. Zwarte jeans (zelfde als gisteren) met een blouse met tijgerstrepen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.