Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

sinds maandag in Spanje dus ik loop veel in bikini.. zomerjurkjes, korte broeken, T-shirtjes, slippertjes etc 

anijsblokje schreef op 10-08-2023 om 10:00:

Het is toch al te warm voor het vest, Toetie?

Ik draag een verwassen zwarte rok met rode grote bloemen, paarse en witte kleine bloemetjes en groene bladeren. Groen korte mouwen-shirtje erboven en slippertjes natuurlijk. (Officieel zijn het barefoot sandalen) Geen plaatje want de rok is echt te oud.

Hé deze vraag had ik even gemist. Het is inderdaad inmiddels veel te warm voor alles dus het wordt een linnen doorknoop-overhemdjurk. 

Heerlijk, barefoot-sandalen!

Ondanks deze warme dagen voel ik de herfst al komen, misschien omdat de ganzen al begonnen zijn met roepen. 

Saga

Saga

19-08-2023 om 09:56 Topicstarter

vandaag een festival, maar ik weet niet wat ik aan moet trekken. Wil niet geheel in zwart, zag gisteren veel mensen in zwart. Denk er nog even over na

ik had ook een festival. Zwart rokje met zwarte top met glittersliertjes. Heb je me gezien Saga? 

Saga

Saga

20-08-2023 om 22:13 Topicstarter

MissBobby schreef op 20-08-2023 om 09:48:

ik had ook een festival. Zwart rokje met zwarte top met glittersliertjes. Heb je me gezien Saga?

Ja, ik heb je gezien. Jij stond toch bij dat ene podium en daarna bij die ene eettent? Kan niet anders dan dat je het bent geweest

Moet weer werken vandaag, vakantie is voorbij. Witte lange jurk aan met een vrolijke print van bloemen en vogels. Gele Tom's eronder. Heb avonddienst dus neem een vestje mee voor het geval het toch wat afkoelt vanavond.

Saga schreef op 20-08-2023 om 22:13:

[..]

Ja, ik heb je gezien. Jij stond toch bij dat ene podium en daarna bij die ene eettent? Kan niet anders dan dat je het bent geweest

Zeker was ik dat! Was leuk hè? 

korte zwarte broek, wit hemdje en witte Nikes. Ga opruimen bij een vriendin dus lekker makkelijk 

Ik doe vandaag een luchtige jurk aan. Wit met dunne blauwe streepjes die diagonaal lopen en in het midden samenkomen. Strak bovenlijf je met spaghettibandjes en wijde rok tot halverwege de kuiten. Rode schoenen, rode oorbellen, rode tas erbij.

festivalgangers 

Vandaag een zwarte joggingbroek en zwart t-shirt, plus, als ik voor de thuiswerkcamera moet verschijnen, een koningsblauwe blazer. Blote voeten. Geen oorbellen wegens dikke koptelefoon als ik een online meeting heb.

Saga

Saga

22-08-2023 om 12:20 Topicstarter

zwart jurkje met knoopjes met bloemige sandalen 

Toetie...ik heb altijd bij jou erbij gefantaseerd dat je yogalessen geeft en dat online meetings en zeker met koptelefoon of waarbij je een thuiswerkblazer aan moet niet bestaan... Ga me nou niet vertellen dat je een of andere kantoorbaan hebt! 

Ik droeg vandaag mijn zwarte broek met witte polkadots en daarboven een lichtblauw truitje met korte mouwen. Sneakers in bijna bijpassende truitjeskleur. 
Stippen in allerlei vormen bleek de geheime dresscode op mijn werk vandaag want ik kwam meerdere collega's tegen met ook-stippen.

anijsblokje schreef op 22-08-2023 om 17:48:

Toetie...ik heb altijd bij jou erbij gefantaseerd dat je yogalessen geeft en dat online meetings en zeker met koptelefoon of waarbij je een thuiswerkblazer aan moet niet bestaan... Ga me nou niet vertellen dat je een of andere kantoorbaan hebt!

Ik droeg vandaag mijn zwarte broek met witte polkadots en daarboven een lichtblauw truitje met korte mouwen. Sneakers in bijna bijpassende truitjeskleur.
Stippen in allerlei vormen bleek de geheime dresscode op mijn werk vandaag want ik kwam meerdere collega's tegen met ook-stippen.

Haha gestippeld! Gebeurt heel vaak dat ik en mijn duo collega dezelfde kleur dragen. Zelfs zo opvallend, dat mensen dachten dat ik serieus was toen ik zei dat we elkaar s morgens even belden om af te stemmen 😂

Ik ben van alle werkmarkten thuis 😁 en ik maak zelfs een combi, ik geef een kwartiertje beeldschermyoga aan mijn kantoorcollega’s want die weten wel dat ik yogales geef. Dan doen we op hun verzoek wat yoga voor alles boven de bh band hoogte. Ik deed dat zelf altijd tussendoor en er gingen er steeds meer meedoen en sinds Corona is het wekelijks vaste prik. 

Vandaag nog een zonnige dag! Genieten zolang het nog kan. Heb een blauw-groen rokje aan van King Louie, met een blauw T-shirt en groene sandalen.

ik heb een groene korte broek aan met een basic wit shirt en m’n witte Nikes maar kijk net naar t weerbericht en denk dat t vanmiddag wat anders wordt en dat ik ook niet naar t strand ga zoals gepland

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.