Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Saga

Saga

16-08-2023 om 10:08 Topicstarter

mijn zwarte linnen jurk van Ruby Tuesday 

Vandaag mijn favoriete hoge broek met wijde pijpen van zachte (blauwe) spijkerstof, met een spierwitte blouse met daar overheen een kort gilet, zoiets maar dan korter en in bruin leer:

368543a.jpg?sfrm=png

en mijn parels  en bruin leren ballerina’s (barefoot shoe).

Ik had vandaag voor het eerst m’n nieuwe blauwe jurk (die ik twin met Saga ) aan, met daaronder donkerblauwe pumps. Vanaf deze week weer aan het werk, dus de werkoutfits kunnen weer uit de kast.

Saga

Saga

16-08-2023 om 20:55 Topicstarter

-Nienke- schreef op 16-08-2023 om 20:20:

Ik had vandaag voor het eerst m’n nieuwe blauwe jurk (die ik twin met Saga ) aan, met daaronder donkerblauwe pumps. Vanaf deze week weer aan het werk, dus de werkoutfits kunnen weer uit de kast.

Ah, ik heb me vanmorgen omgekleed maar mijn blauwe jurk! 

Saga schreef op 16-08-2023 om 20:55:

[..]

Ah, ik heb me vanmorgen omgekleed maar mijn blauwe jurk!

Haha, dat is wel heel toevallig 

ik had vandaag een simpel zwart jurkje aan met zwarte sleehakken. 
morgen naar de Barbiefilm. Wat vinden jullie; moet ik in t roze? 

@MissBobby: ja natúurlijk! Retro roze stem ik voor

Twee weken vakantie gehad, was fijn. Vandaag dagje op stap met het gezin. Heb een simpele grijze doorknoop-/ blousejurk aan van Only. Net naar de supermarkt gewandeld met Teva's aan, maar denk dat ik er zometeen Tom's onder doe.

Saga

Saga

17-08-2023 om 14:21 Topicstarter

MissBobby schreef op 16-08-2023 om 23:50:

ik had vandaag een simpel zwart jurkje aan met zwarte sleehakken.
morgen naar de Barbiefilm. Wat vinden jullie; moet ik in t roze?

Misschien kun je als astronautbarbie gaan

Of mijn favo

dd95f1fac8bccc51ac1424b42f344d16.jpg

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-08-2023 om 16:24

beige jeans, roze hemdje en daarover een blouse (los gedragen) in soort strepenpatroon in roze, oranje, beige, dblauw. Zwarte gympen

Ik ben in een roze jurkje naar Barbie gegaan. Met gouden schoenen. In de zaal veel roze maar veelal een vreemd samenraapsel. Niet echt een ode aan Barbie zeg maar….
Wel genoten van de kleding in de film trouwens!
Vandaag een zwarte korte broek met hoge taille en stoffen ceintuur. Daarin een zwarte strakke top met een klein glittertje. Zwarte loafers erbij en op m’n hoofd een zwarte pet.

Ik heb een zachtgrijze bamboe maxi halter jurk aan, en omdat het nog zo koud is nu, met zelfgehaakte mouwen/schouder bedekking. Het is eigenlijk een soort niet afgehaakte trui die top down is gestart. Zoiets: (maar ik heb dus geen blote buik en andere kleuren in de mouwen verwerkt: grijs, wit, koningsblauw).

fashion-journal-boleros-mob.png

wat leuk Toetie! 

40765198_0061_1.jpg?sw=643&sh=963&sm=fit

Deze rok, het is een heel dun stofje met een splitje op het rechterbeen. Erboven een zwart shirtje met streepjes in de stof en een mooi randje langs de hals. 

Naar werk een oranje jurkje van Esprit (favoriet met dit weer, want lekker luchtig) en daaronder donkerblauwe pumps. Bij thuiskomst van werk snel omgewisseld voor een korte broek met Paisley-motief en een bruin shirtje met korte mouwen erop. 

MissBobby schreef op 18-08-2023 om 11:07:

wat leuk Toetie!

Thanks! Dat vind ik van jouw outfits ook altijd, vergeet ik helemaal te zeggen, realiseer ik me nu!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.