Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Blauw/witgestreept T-shirt en een lichtblauwe jeans. Witte sneakers eronder toen ik echt iets buiten de deur moest, verder blote voeten en slippers.

lichtblauwe spijkerbroek met daarop een blouse met korte mouwen in het lichroze. Erbij witte gympen

Friezinnetje schreef op 06-07-2022 om 17:49:

lichtblauwe spijkerbroek met daarop een blouse met korte mouwen in het lichroze. Erbij witte gympen

Dit. Alleen een witte blouse ipv roze

Beige chino, wederom Havaianas want weer thuis aan het werk, zwart T-shirtje met in glitterige kleurige letters een tekst. 

Saga

Saga

08-07-2022 om 09:59 Topicstarter

mijn blauwe maxi rok met simpel zwart shirtje

short en topje rose en wit bloemepjes

zwarte chino, zwart shirt met een tijgerkop en tekst, zwart met gouden Adidassen. Alleen oorbellen want die heb ik altijd in. 

upload9223368955665895011.jpg

Met een lichtblauwe jeans en witte sneakers. Terwijl het eigenlijk slippertjesweer is natuurlijk...

e5216580b06d6c412284092eea9f3be24ce34de5.jpg

Deze comfortabele jumpsuit, het is eigenlijk een voedingsjumpsuit. Ik geef al 1,5 jaar geen borstvoeding meer maar deze jumpsuit is een blijvertje 😉 Met eronder simpele All Stars, of zwarte slippers. 

straks blauwe jurkje nu nog in lingerie

festival vandaag. Zwart rokje, zwart kanten shirt en zwarte cowboylaarzen. Zwarte cowboyhoed en zwarte sieraden. Jaja, ik zie er heel fleurig uit vandaag! 

Saga

Saga

09-07-2022 om 09:49 Topicstarter

MissBobby schreef op 09-07-2022 om 08:57:

festival vandaag. Zwart rokje, zwart kanten shirt en zwarte cowboylaarzen. Zwarte cowboyhoed en zwarte sieraden. Jaja, ik zie er heel fleurig uit vandaag!

Haha, ik vind zwart hartstikke fleurig hoor. Bij jou klinkt het heel goed. Veel plezier vandaag. 

Vandaag een linnen zwart jurkje en we zijn naar een pretpark. 

Denim jumpsuit en sneakers 
Onze gezamenlijke garderobe bestaat voor 90% uit jumpsuits lekker vlot makkelijk geen moeilijk gedoe wat moet ik nu weer aan en combineren.
Wij combineren onze jumpsuits altijd met sneakers, pumps, enkellaarsjes of overknee/crotch laarzen

Saga

Saga

11-07-2022 om 18:28 Topicstarter

Bianca.Inge schreef op 11-07-2022 om 18:24:

Denim jumpsuit en sneakers
Onze gezamenlijke garderobe bestaat voor 90% uit jumpsuits lekker vlot makkelijk geen moeilijk gedoe wat moet ik nu weer aan en combineren.
Wij combineren onze jumpsuits altijd met sneakers, pumps, enkellaarsjes of overknee/crotch laarzen

Jullie hebben ook dezelfde maat?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.