Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Trouwjurken en tattoo's

Als insomnia patiënt kijk ik midden in de nacht graag naar uiteraard zeer intelligente programma's
En zo ook naar Yes to the dress (guilty pleasure vooral Randy Fenoli )
Ik zie beeldige en soms iets minder beeldige bruiden, dikke, dunne, witte, bruine in alle soorten en maten en veel moois. Maar wat mij vooral bezig houd (ja, ik heb geen leven om 3.00 uur midden in de nacht en zo ) zijn bruiden met tattoos...niks tegen tattoos hoor, moet je lekker zelf weten maar heel eerlijk:  dan zie ik in zo'n programma een bruid to be in een prachtige jurk maar met die inkt overal is die vaak prachtige jurk imho al gewoon verpest, Een vlindertje of bloemetje op een schouder of zo, prima maar hele sleeves en ruggen vól en dan zo'n mooie peperdure jurk die een soort van wegvalt tegen die jurk. Ik kan me dan lastig focussen op de bruid en jurk maar voornamelijk op al die inkt.  
Ik vind dat zo zonde al is het uiteraard aan de bruid en gaat het mij geen ene smurf aan wat ik er van vind maar toch.
 
Vertel vertel: wat vindt jij?


Ik heb er niks tegen. De bruid moet de jurk dragen, niet de jurk de bruid. De toekomstige echtgenoot is ook gevallen op vrouw en tattoos, waarom zou dat ook bruiloft niet mogen.

Afschuwelijk! Daar hebben ze speciale camouflageproducten voor.

Ik vind tatoeages ook afschuwelijk lelijk. Ook al hebben ze dan een prachtige jurk aan ik kan haar dan geen mooie bruid meer vinden.

Resetta schreef op 26-07-2021 om 19:49:

Afschuwelijk! Daar hebben ze speciale camouflageproducten voor.

Ik vind het juist raar om te camoufleren. Ze heeft ze niet voor niets he?

ik haat tattoos maar vaak straalt de bruid zo dat ik ze niet meer zie hoor.

Resetta schreef op 26-07-2021 om 19:49:

Afschuwelijk! Daar hebben ze speciale camouflageproducten voor.

Nee, jij vind het afschuwelijk. Jij zal dus (aanname) geen tattoo hebben. De dame in kwestie wel, ziet het misschien als een deel van haar identiteit. Nergens voor nodig om de boel te camoufleren want waarom zou ze.

Verschrikkelijk lelijk. Dat vrouwen zich dat aandoen.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

26-07-2021 om 20:11

willem1959 schreef op 26-07-2021 om 20:06:

Verschrikkelijk lelijk. Dat vrouwen zich dat aandoen.

En als mannen zich dat aandoen?

On topic: ik vind het niet mooi, maar het hoort wel bij hen en ik kan me voorstellen dat elke tattoo ook een betekenis voor haar heeft en daarom in haar ogen wel gezien mag worden.

Ik vind tattoos vaak ook niet mooi. Het is 9 van de 10 keer een soort van doodle zoals je vroeger in je schoolagenda/schriften deed. Nadeel van tattoos is dat je er nooit meer vanaf komt. 

PreciousJay68

PreciousJay68

26-07-2021 om 20:27

Ik heb geen tattoo's en die gaan er ook niet komen.
Ik zie vaak zat mooie tatoeages hoor, maar in de loop van de jaren worden ze allemaal lelijk. Dus nee, ik hoef ze niet. 

ShaunTheSheep schreef op 26-07-2021 om 20:11:

[..]

En als mannen zich dat aandoen?

On topic: ik vind het niet mooi, maar het hoort wel bij hen en ik kan me voorstellen dat elke tattoo ook een betekenis voor haar heeft en daarom in haar ogen wel gezien mag worden.

Ook lelijk.

Maar dit ging over de combinatie met een trouwjurk.

Neem dan een zwarte, grijze of wat voor donkere kleur jurk. Valt het niet meer zo op.
Meeste tattoos zijn vooral zwart, bij een witte mooie elegante jurk zie je het zo goed dat de jurk zowat in het niets valt.

Smyle60

Smyle60

26-07-2021 om 20:34 Topicstarter

willem1959 schreef op 26-07-2021 om 20:30:

[..]

Ook lelijk.

Maar dit ging over de combinatie met een trouwjurk.

Kik, met jou kan ik lullen want dat dus 

Ieder zijn eigen voorkeur. Ik vind tattoos wel mooi, maar compleet volgetatoeerde armen soms een beetje eng (zoals 90% van de voetballers). Zelf heb ik het niet zo op piercings of roodgeverfd haar, maar ja ik hoef daar niet mee te lopen

ik vind het prachtig als het meer is dan een vlindertje/Winnie de Poeh/een Chinees teken op je schouderblad (of waar dan ook eigenlijk)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.