Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

'topje' grote cupmaat


Ik heb met veel geluk per ongeluk een fijne top gevonden bij TK Maxx. 

Er lagen veel grote maten, misschien kun je daar geluk mee hebben. Gewoon uitproberen, een 4XL valt soms kleiner dan een XL.

Wattenbolleke

Wattenbolleke

22-06-2026 om 22:10 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 22-06-2026 om 18:24:

Ik heb er pas eentje aangeschaft via Smartsporter. Maat 100 /F. Goeie keus geweest! Zit fijn, strak maar niet te, en zacht materiaal.

Smartsporter is volgens mij een ordinaire dropshipper.. fotos komen rechtstreeks van AliExpress🙁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.