Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Nieuwe bh

Na 2 zwangerschappen en 2 borstvoedingperiodes zijn mijn borsten (en de rest van mijn lijf) niet meer wat ze waren. Mijn oude bh's passen niet meer lekker. De borstvoeding bh's zijn niet meer nodig en langzaamaan 'op'. Ik wil dus nieuwe. Vóór de zwangerschappen zat alles wel prima. Maar nu weet ik het niet meer zo goed. Dus ik zoek een zaak waar ze me kunnen adviseren. Heeft iemand tips? Ik woon in Zuid Limburg, liefst een zaak die redelijk in de buurt is.

nee sorry maar mocht je ooit in Groningen zijn
Oude (en nieuwe ) ebbingestraat 😊😊

Ik zweer bij PrimaDonna. 

Zelfs mijn bikini is van dat merk, ik kan ermee op de kop hangen aan een klimrek en alles blijft keurig binnenboord.

https://www.primadonna.com/nl-nl/stores?q=Maastricht%2C+Nederland

Roos57 schreef op 16-06-2026 om 20:05:

nee sorry maar mocht je ooit in Groningen zijn
Oude (en nieuwe ) ebbingestraat 😊😊

Riet en haar dochter zijn toppers!! 

https://rietslingerie.nl/

Ik draag nu ineens Prima Donna 80H i.p.v. 85 G.

Bevalt die nieuwe zaak in de Nieuwe Ebbingestraat? 

Ik ben er nog niet geweest, ik ga altijd naar Riet of naar Livera in Hoogezand.

ik zou voor de kleinere speciaalzaakjes gaan. Ik zelf zoek altijd waar ze PrimaDonna hebben, zitten lekker, gaan zeer lang mee en zijn hun geld echt waard. In Zuid-limburg weet ik ze zelf helaas niet te vinden. Ik heb ook nog geen superfijne winkel gevonden dus ik wissel af en toe tussen de winkels in de buurt zo lang ze maar PrimaDonna hebben. 

Meesje

Meesje

16-06-2026 om 20:39 Topicstarter

Ah top! Ik zie hier in de buurt een aantal zaken die prima donna verkopen, dus ik ga er eens een uitkiezen en uitproberen 

Riet ❤️
De ander van horen zeggen ook goed .

Wel heel budget, weet niet of je dat zoekt, maar ik heb juist bh's bij Bon Prix besteld. Ik ben blij verrast. Ik wil ze altijd zonder beugels en deze zitten heel prima.

prima donna en marie jo zijn geweldig. 
jaren droeg ik niets anders. Toen eens "voor de grap" bij livera geweest waar ik minstens net zo goed geholpen werd als bij de "echte" lingeriewinkel en sindsdien alleen nog de zigzag-bh. 

Toevallig van de week nieuwe voorraad gehaald ivm afvallen dus bij mij zaten ze ook niet mooi meer. 

gaan minimaal even lang mee als de premium merken en de pasvorm is perfect. en kost 39.99 dus scheelt 100 euro per bh. 

Meesje

Meesje

17-06-2026 om 08:58 Topicstarter

Broadway schreef op 17-06-2026 om 08:01:

jaren droeg ik niets anders. Toen eens "voor de grap" bij livera geweest waar ik minstens net zo goed geholpen werd als bij de "echte" lingeriewinkel en sindsdien alleen nog de zigzag-bh.

Toevallig van de week nieuwe voorraad gehaald ivm afvallen dus bij mij zaten ze ook niet mooi meer.

gaan minimaal even lang mee als de premium merken en de pasvorm is perfect. en kost 39.99 dus scheelt 100 euro per bh.

Kijk dat zijn de tips! Helaas zit de dichtstbijzijnde op bijna 50 rijden. Maar ik ga hem wel onthouden voor wanneer ik sowieso een keer die kant op moet. 

Meesje

Meesje

17-06-2026 om 08:59 Topicstarter

Evaluna schreef op 16-06-2026 om 23:41:

Wel heel budget, weet niet of je dat zoekt, maar ik heb juist bh's bij Bon Prix besteld. Ik ben blij verrast. Ik wil ze altijd zonder beugels en deze zitten heel prima.

Ook goed om te weten. Ik moet nu echt passen en er achter komen wat mijn maat nu is. Maar daarna wellicht ook een optie. Of als 'voor erbij'. 

Onlangs heb ik bh's gekocht bij Bonprix. Gemeten volgens hun maattabel en die bh's zitten prima. Het prijsje is leuk en de kwaliteit zal wat minder zijn maar ik ben nog  aan het afvallen dus het kan zo zijn dat ik over een poosje weer een andere maat heb.  

Hier ook al jaren bonprix inderdaad. He tevreden over! Ik twijfel nu wel of ik eens zal bestellen bij miss mary. Die zien er ook wel heel goed uit.

Ik bestel altijd bij Miss Mary. Al heel lang tevreden.

Broadway schreef op 17-06-2026 om 08:01:

Ik keek uit nieuwsgierigheid naar de zig-zag beha en zo te zien zijn er verschillende types. Niet in mijn maat, helaas. En een speciale, eervolle vermelding voor de foto’s die niet zo nabewerkt zijn tegenwoordig. Je ziet de plooien en vouwtjes op de foto staan. Net een echt mens zo  ik zou alleen daarom al zo’n beha kopen. Goed gedrag moet beloond worden, immers. Of leef ik onder een steen en doen alle lingeriemerken dat tegenwoordig zo? Ik ga namelijk blind naar mijn favo winkel en pas wat ze me aanreikt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.