Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Loop ik voor gek?

https://www.google.nl/shopping/product/3591633306180979944?q=paars+bpc+crinkle&client=safari&bih=723&biw=1114&hl=nl&uact=5&oq=paars+bpc+crinkle&gs_lcp=Cgtwcm9kdWN0cy1jYxADOggIABCwAxCiBDoFCAAQogRKBAhBGAFQqwxY-hVg0B1oAXAAeACAAVCIAdYDkgEBN5gBAKABAcgBAsABAQ&sclient=products-cc&prds=eto:2941590091021223782_0&sa=X&ved=0ahUKEwj-v8Wo-dL3AhWJy6QKHR1bCGQQ8gII4gooAA
Ik had vandaag een nieuwe blouse aan naar mijn werk op een middelbare school. Toen ik thuiskwam buitelden mijn pubers over elkaar heen om te zeggen dat ik er verschrikkelijk bijliep. Het is een blouse van crinkle-stof en lijkt/is dus heel erg gekreukt. Het is een andere dan die in de link, maar lijkt er wel op. Loop ik hiermee echt voor schut? Als mijn eigen pubers het stom vinden, vinden de leerlingen op school dat waarschijnlijk ook. Oudste vroeg al of ik niet uitgelachen was… Ik heb zelf dus niet zo’n gevoel voor kleding, ben meer een spijkerbroek met fleecetrui-type. 
Edit: bij bonprix heet het crinkle , maar het is meer crash-stof.


Voor wat mijn mening waard is: ik vind het een leuk shirt!

Wat pubers vinden kun je je beter niks van aantrekken 
Ik ben geen fan van kreukelstof maar voor gek loopt je zéker niet hoor!

Ik zou je er niet al te druk om maken. Mijn oudste kon er niet om malen toen hij puber was, maar het interesseerde hem dan ook bar weinig wat hij zelf aanhad en mjin jongste had zo'n beetje op 80% vd docenten opmerkingen over hun kleding. Dus ik zou gewoon dragen wat je zelf leuk vindt. Als ik mijn kleding zou moeten aanpassen aan mijn dochter, kan ik meer dan de helft van mijn kast wegdoen.

Gewoon zeggen dat kreukels in zijn bij oude mensen. 

Nee hoor vind ik niet

Viva-amber schreef op 09-05-2022 om 19:55:

Gewoon zeggen dat kreukels in zijn bij oude mensen.

😂 Zoiets zou ik ook kunnen zeggen, of: “Ik ben een Boomer hè.” 

Oh, en, ik vind het een heel gewoon, leuk shirt. Niks geks aan. Maar ik ben dus een Boomer.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

09-05-2022 om 20:24

Viva-amber schreef op 09-05-2022 om 19:55:

Gewoon zeggen dat kreukels in zijn bij oude mensen.

Als de leerlingen tegenwoordig al de goedkeuring over de kleding van de leerkracht moeten geven, dan zijn we op de goeie weg.

ps: ik krijg de link niet open.

Ik had iets superwilds met bonte kleuren in gedachten in gedachten voordat de ik de link opende, maar dit is toch een heel braaf, net shirtje? 
Je zou toch eens iets anders dan anders aantrekken, dat mogen toch alleen jonge mensen? 

Mija schreef op 09-05-2022 om 20:09:

[..]

😂 Zoiets zou ik ook kunnen zeggen, of: “Ik ben een Boomer hè.”

Oh, en, ik vind het een heel gewoon, leuk shirt. Niks geks aan. Maar ik ben dus een Boomer.

Even off topic, kan het niet laten. Volgens mij ben jij geen boomer, maar zijn onze ouders dat.
Toch...?
"iemand geboren kort na WO II.
iemand die is geboren ten tijde van de geboortegolf kort na de Tweede Wereldoorlog; babyboomer."

https://www.ensie.nl/anw/boomer

On topic: leuke blousje, niks mis mee!

niet zoveel mis mee maar wel een beetje belegen, tenminste die van de link.    

Schemerlampje

Schemerlampje

09-05-2022 om 21:22 Topicstarter

Dank jullie wel! Ik ben altijd wat onzeker over zulke dingen, dus fijn om dit te lezen.
Ik had ook al tegen de kinderen gezegd dat het mooi bij mijn rimpels past. 😁

euh...ik ben toch team puber. Wat een sexloos shirt 

Maar vind wel dat je niets moet aantrekken van ons. Zoveel mensen Zoveel smaken.

Leuk shirt, zou ik 55+ ook aan kunnen durven willen trekken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.