Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Sollicitatie-topic

ik krijg vandaag of morgen mijn contract binnen, via de mail.
Inmiddels ook leidinggevende op de hoogte gebracht, want zij is er vanaf morgen niet, dus ik wilde het haar persoonlijk vertellen. Opzeggen kan trouwens via de mail gelukkig! 

Broodjebrie schreef op 30-07-2026 om 13:47:

ik krijg vandaag of morgen mijn contract binnen, via de mail.
Inmiddels ook leidinggevende op de hoogte gebracht, want zij is er vanaf morgen niet, dus ik wilde het haar persoonlijk vertellen. Opzeggen kan trouwens via de mail gelukkig!

Fijn Broodjebrie!

Ik heb het AVG gehad en akkoord gegeven en daarmee ga ik definitief de anesthesie en daarmee het ziekenhuis verlaten!   
Per 1 september ga ik beginnen in mijn nieuwe baan 

stokstaart schreef op 30-07-2026 om 15:52:

Ik heb het AVG gehad en akkoord gegeven en daarmee ga ik definitief de anesthesie en daarmee het ziekenhuis verlaten!
Per 1 september ga ik beginnen in mijn nieuwe baan

Gefeliciteerd stokstaart!

Gefeliciteerd Stokstaart! Ik ben zo benieuwd welke kant jij opgaat. Ik kom ook oorspronkelijk uit het ziekenhuis, alleen vanuit de kindergeneeskunde. 

Amber en stokstaart, gaan jullie de zorg helemaal uit?

ik ga het management in. Wel nog in de zorg.   
Moet ik ineens een garderobe bij elkaar zoeken. 👀 

Ik ben te herkenbaar als ik het hele pad vertel, nogal specifiek allebei

leuk stokstaart, dan doe je hetzelfde ongeveer als mijn zus denk ik. Die werkt nu ook in de zorg maar dan een managment functie. 
En ik ga nu ook weer terug de zorg in, maar dan sta ik wel aan het bed  

Snap ik hoor stokstaart, gewoon nieuwsgierigheid vanwege de overstap die je ook maakt. Maar je hoeft zeker niks te delen.
Wanneer ga je eigenlijk beginnen?

@lientje, Ik kom ook oorspronkelijk van het bed, maar ben een jaar of 8 geleden naar een landelijke organisatie gegaan, nog steeds gelinkt aan de zorg. Niet omdat ik niet meer aan het bed wilde staan, maar soms loopt het leven zo dat je andere keuzes moet maken. Ik heb altijd wel de directe zorg gemist. Ik ga nu dan ook naar een staffunctie binnen een zorgorganisatie, om iig weer dichter op de mens staan die daadwerkelijk ze zorg uitvoert. In mijn huidige baan is het erg hoogover, veel geleerd en ben blij met de ervaring. Maar ben ook heel blij dat ik dat nu concreter mag gaan uitvoeren binnen een zorgorganisatie. Overigens een andere doelgroep dan waar ik zelf in ben opgeleid aan het bed.

Ik denk dat ik altijd werk zal blijven doen wat gelinkt is aan de zorg.

Amber, Ik ben ook nieuwsgierig waar jij naar toe gaat!
Ik begin 1 september

Toevallig dat jullie allemaal soort van in de zorg zitten, het zij direct dan wel kantoor functies. En wisselingen daarin.

Hier geen zorg functie, wel bedrijf waar ik werk te doen met mensen die bepaalde zorg nodig hebben, of beter gezegd hun klachten helpt verminderen, en wat wij leveren. Veel specifieker kan ik ook niet worden erover.
Een eerder bedrijf waar ik jaren heb gewerkt was ook een bedrijf dat
medische apparatuur leverde aan ziekenhuizen. Maar verder heb ik niks van doen met de zorg / in de zorg zelf. Mijn functie kan ik in elk soort bedrijf / branche uitvoeren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.