Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Beloning 12,5 jaar in dienst

Dolfje schreef op 28-03-2025 om 13:15:

[..]

Misschien ben ik te wantrouwig maar ik geloof dat antwoord niet helemaal. Raar nl om zulke regelingen af te schaffen midden in maart en niet bij aanvang van een nieuw jaar.

Kan toch vanaf januari al zo zijn? Of zijn er mensen die in jan/feb nog bloemen hebben gekregen?

Meesje schreef op 28-03-2025 om 13:36:

[..]

Kan toch vanaf januari al zo zijn? Of zijn er mensen die in jan/feb nog bloemen hebben gekregen?

ja maar to typt dat het net  sinds 2 weken is afgelast. 

Dolfje schreef op 28-03-2025 om 13:15:

[..]

Misschien ben ik te wantrouwig maar ik geloof dat antwoord niet helemaal. Raar nl om zulke regelingen af te schaffen midden in maart en niet bij aanvang van een nieuw jaar.

Bij ons vervallen dat soort regelingen altijd per 1 april, omdat ons beloningsjaar van 1 april tot 31 maart loopt. Per 1 april worden alle verhogingen door beoordelingen etc doorgevoerd. 

Dolfje schreef op 28-03-2025 om 14:06:

[..]

ja maar to typt dat het net sinds 2 weken is afgelast.

oh sorry, overheen gelezen

Hebben jullie geen OR? Kan me voorstellen dat for bij dit soort wijzigingen betrokken zijn en hierover gecommuniceerd is. Maar zuur is het wel.

Anouk1234

Anouk1234

14-04-2025 om 17:02 Topicstarter

De situatie heeft nog een vervolg gekregen.Ikhad het tegen mijn teamgenoten gezegd. Die hebben vervolgens alsnog een bos bloemen geregeld. Maar vervolgens geeft mijn leidinggevende vandaag een cadeau aan een andere teamgenoot die 2,5 maanden geleden 5 jaar in dienst was (en daar toen thuis al een bos bloemen voor bezorgd heeft gekregen). Cadeau bestond o.a. uit een cadeaubon van 150 euro. Leidinggeven wist inmiddels ook al van mijn 12,5 jarig dienstverband. Maar ik kreeg weer niets.

Wat een raar gedoe. En stond je daar bij, bij het uitreiken van de bon aan je collega?

Nou wat raar!

Ook wel bijzonder dat die collega het 2,5 maand na dato pas krijgt. Maar ook raar dat ze niet even gekeken hebben welke werknemers door die verandering net buiten de boot vallen en die alsnog een bonus geven. Of zou jij over een maand nog iets krijgen?

Anouk1234

Anouk1234

14-04-2025 om 18:42 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 14-04-2025 om 17:24:

Ook wel bijzonder dat die collega het 2,5 maand na dato pas krijgt. Maar ook raar dat ze niet even gekeken hebben welke werknemers door die verandering net buiten de boot vallen en die alsnog een bonus geven. Of zou jij over een maand nog iets krijgen?

Betreffende collega had 2,5 maand geleden ook al een bos bloemen gekregen. Het was in het bijzijn van het hele team dat ze het van onze leidinggevende overhandigd kreeg. Leidinggevende zei ook wel iets over mijn jubileum en dat inlog iets te goed had.  

Bedoel je dat toen ze die bon kreeg je leidinggevende aan gaf dat je nog iets tegoed had?

En, heb je inmiddels al iets gekregen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.