Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Al bijna een jaar werkloos en ik kom er niet (meer) tussen lijkt het wel, wat kan ik nog doen?

Ik duim voor je en je krijgt van ons allen hier, een enorme bak vol positieve energie. 

Danseres

Danseres

25-02-2026 om 18:04 Topicstarter

Jullie zijn lief! Was een heel fijn gesprek. Tweede gesprek btw. Heb er een goed gevoel over maar dat heb ik eerder gehad dus ik blijf wat gereserveerd. Het is wel onder mijn loon (eis) maar die heb ik toch al losgelaten. Ik wil gewoon ah werk. Het is een hybride functie met vooral in het begin veel op locatie (2,5 uur enkele reis) Ik ben er zelf oke mee. Nu nog afwachten wat zij vinden. Wordt vervolgd. Iedereen: dankjewel <3

Wat fijn dat het goed ging. Vijf uur op een dag is een flinke reistijd. Blijf je dan ergens overnachten of ga je reizen, mocht je het krijgen? 

Danseres

Danseres

26-02-2026 om 16:48 Topicstarter

vandaag nog een fijn (tweede ) gesprek gehad (ergens anders) maar durf er helemaal niks van te zeggen Ben ook vorige week afgewezen bij een bedrijf die lyrisch over me waren en ineens toch niet. Dus tot ik die krabbel heb ben ik op mijn hoede. Er zit in ieder geval beweging in. Dat is al meer dan bijna een jaar geleden.

Danseres

Danseres

26-02-2026 om 16:50 Topicstarter

Vrijevlinder schreef op 26-02-2026 om 07:45:

Wat fijn dat het goed ging. Vijf uur op een dag is een flinke reistijd. Blijf je dan ergens overnachten of ga je reizen, mocht je het krijgen?

Ga ik dan pas over nadenken. Heb beiden gedaan.Heen en weer en met een overnachting. Eerst meer eens binnen komen 

Weet je wanneer je meer hoort van beide gesprekken?

Danseres

Danseres

27-02-2026 om 16:34 Topicstarter

dikke assesement moeten doen en met inovatieven moeten komen, veel tijd in gezet en gewoon tot 3 x toe ' oeps vergeten'  eigenlijk ben ik er wel klaar mee, ik heb fantastische inovaties gratis naar je toe gebracht en je laat me weer verreken. Dikke doei.

Bedoel je dat je geen terugkoppeling gehad hebt?

Danseres

Danseres

28-02-2026 om 13:38 Topicstarter

klopt. ze hebben allmaal 'foodpoisening' of wat dan ook.kostte me uren van mijn tijd, ik voel me flink genaaid.

Danseres schreef op 27-02-2026 om 16:34:

dikke assesement moeten doen en met inovatieven moeten komen, veel tijd in gezet en gewoon tot 3 x toe ' oeps vergeten' eigenlijk ben ik er wel klaar mee, ik heb fantastische inovaties gratis naar je toe gebracht en je laat me weer verreken. Dikke doei.

Ik heb wel eens gehoord dat bedrijven soms nep advertenties zetten, dan sollicitanten "oefeningen" laten doen en zij dan met de gratis kennis/oplossing aan de haal gaan. 

Weet niet of dit bij dit bedrijf ook zo is, maar wel slecht dat je geen terugkoppeling krijgt. 

BeesAreCool schreef op 02-03-2026 om 10:40:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat bedrijven soms nep advertenties zetten, dan sollicitanten "oefeningen" laten doen en zij dan met de gratis kennis/oplossing aan de haal gaan.

Weet niet of dit bij dit bedrijf ook zo is, maar wel slecht dat je geen terugkoppeling krijgt.

Echt een Broodje Aap verhaal. 

dikke assesement moeten doen en met inovatieven moeten komen, veel tijd in gezet en gewoon tot 3 x toe ' oeps vergeten' eigenlijk ben ik er wel klaar mee, ik heb fantastische inovaties gratis naar je toe gebracht en je laat me weer verreken. Dikke doei.

Vervelend allemaal, maar je lijkt me als werknemer nogal over het paard getild. Misschien daar iets mee doen, want hoe goed je ook bent of denkt te zijn, vrijwel niemand wil zo iemand in z'n team. 

DeOnbekende schreef op 02-03-2026 om 20:09:

[..]

Vervelend allemaal, maar je lijkt me als werknemer nogal over het paard getild. Misschien daar iets mee doen, want hoe goed je ook bent of denkt te zijn, vrijwel niemand wil zo iemand in z'n team.

Eens! Ik volgde dit topic al toen TO een andere nickname had en het verbaasd mij nog steeds dat TO inmiddels geen baan heeft gevonden! Alhoewel, hoe meer ik van haar lees, hoe meer ik het (helaas) lijk te snappen zelfs.

Als je zo fantastisch was geweest, had het sowieso geen jaar geduurd een andere baan te vinden hoor! Dus stap even van je hoge paard zou ik zeggen………

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.