Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Zeeuws Vlaanderen: wat moet ik zien?

Vandaag ben ik een dagje met de motor naar Zeeuws Vlaanderen. Nu aan een bakkie koffie bij de Mac in Terneuzen.
Zijn er plaatsen of dingen die ik echt moet zien?
Rij zo naar Philippine en ik wil naar Sluis en Cadzand en verder beetje rondtoeren. 


Auditor

Auditor

14-08-2021 om 11:34 Topicstarter

Heb voor de gelegenheid mijn avatar aangepast. Ben je vandaag in Zeeuws Vlaanderen en zie je het plaatje van de avatar: Yep, dat ben ik.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

14-08-2021 om 11:38

Ik was ooit in Hulst en dat vond ik een leuke stad.

ik was ooit even in IJzendijke, omdat ik het een leuk idee vond om bij een authentieke bakker authentieke Zeeuwse bolussen te kopen. Er was geen bakker maar het stadje was schattig, klein maar fijn. 
En natuurgebied het Zwin, maar dat kan natuurlijk niet met de motor.

Sint Anna ter Muiden, piepklein prachtig dorpje.

Ben gisteren in Hulst en Sluis geweest. Sluis is daarvan wel het meest gezellig. Hulst is niet autovrij in 't centrum dus dat is minder. 

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 12:50 Topicstarter

redbulletje schreef op 14-08-2021 om 12:38:

Ben gisteren in Hulst en Sluis geweest. Sluis is daarvan wel het meest gezellig. Hulst is niet autovrij in 't centrum dus dat is minder.

Hebben we elkaar nét gemist, net een dagje ertussen!

Zit nu op een terrasje in Sluis. Zo meteen even een wandelingetje door de stad, eerst even lunchen. 

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 12:51 Topicstarter

MrsMary schreef op 14-08-2021 om 12:20:

Sint Anna ter Muiden, piepklein prachtig dorpje.

Zit ik vlak bij, ga ik even bekijken zometeen 

Auditor schreef op 14-08-2021 om 11:34:

Heb voor de gelegenheid mijn avatar aangepast. Ben je vandaag in Zeeuws Vlaanderen en zie je het plaatje van de avatar: Yep, dat ben ik.

ik denk niet dat er heel veel mensen een knalgele motor hebben.

Auditor schreef op 14-08-2021 om 12:50:

[..]

Hebben we elkaar nét gemist, net een dagje ertussen!

Zit nu op een terrasje in Sluis. Zo meteen even een wandelingetje door de stad, eerst even lunchen.

Het terras bij de molen? 

Als je lekker wil eten, het grillrestaurant Passie heeft goed vlees van de houtvuurgrill!

Ja, je valt wel op met 'n gele motor, ik had zeker gekeken of ik je zag rijden als we op de zelfde dag op dezelfde plek rond hadden getourd. 

De panoramaweg Breskens rijd je buitendijks. Is maar een kort stukje maar wel mooi

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 14:55 Topicstarter

Zeeuwsmeisje schreef op 14-08-2021 om 14:53:

De panoramaweg Breskens rijd je buitendijks. Is maar een kort stukje maar wel mooi

Net gedaan. Langs de zwart-witte vuurtoren.

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 14:57 Topicstarter

redbulletje schreef op 14-08-2021 om 14:09:

[..]

Het terras bij de molen?

Als je lekker wil eten, het grillrestaurant Passie heeft goed vlees van de houtvuurgrill!

Ja, je valt wel op met 'n gele motor, ik had zeker gekeken of ik je zag rijden als we op de zelfde dag op dezelfde plek rond hadden getourd.

Nee, aan een rotonde vlak bij een grote parkeerplaats aan het einde van het stadje. 

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 14:58 Topicstarter

zit nu tussen Nummer Een (dat is een plaatsje) en Schoondijke bij een boerderij aan water en ijs. 

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 14:59 Topicstarter

Quasidomo schreef op 14-08-2021 om 14:00:

[..]

ik denk niet dat er heel veel mensen een knalgele motor hebben.

Zéker niet met een pothelm met de Britse vlag erop 🇬🇧👍

Auditor

Auditor

14-08-2021 om 21:01 Topicstarter

En weer thuis. 
We kunnen stellen dat het ritje van de kapper naar huis ietwat korter had gekund. 
Maar het was een mooie dag en Zeeuws Vlaanderen kan ik van harte aanbevelen. Prachtige streek! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.