Vakantie en reizen
Pooh-Bear
25-06-2025 om 21:14
Welke Duitse stad vlakbij Venlo
Wij zitten komend weekend in Sevenum vlakbij Venlo en willen een dagje naar Duitsland. We drachten eerst aan Düsseldorf maar daar zijn we al een paar x geweest wel al even geleden.
Nu zag ik dat Duisburg, Essen en Dortmund ook niet zo ver zijn. Welke stad is leuk om te bezoeken om een beetje te winkelen terrasje te pakken en misschien wat mooie architectuur? Oberhausen zijn we ook nooit geweest maar ik heb geen interesse in centerO geen idee of het daarbuiten nog een leuke stad is.
Loeki72
26-06-2025 om 12:11
Ik vind Duitse plaatsen juist leuker dan Nederlandse. En zeker leuker voor de portemonnee. Nederland is erg duur, zeker in de horeca zie je grote verschillen.
Bellebelle
26-06-2025 om 12:21
Misschien liggen in dat gebied niet de mooiste Duitse steden, maar wel veel cultureel industrieel erfgoed. Misschien kun je daar eens naar op zoek.
Pooh-Bear
26-06-2025 om 20:31
We denken er vanavond nog even over na. Misschien toch Maastricht of Düsseldorf of anders Zechen Zollverein in combinatie met Essen. Want dat laatste zijn we nog nooit geweest
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.