Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

BeneficialJay65

BeneficialJay65

27-09-2021 om 10:08

Welke Aqua Mundo/ CenterParcs vind jij het leukst?

Gisteravond teruggekomen van een weekendje CenterParcs het Meerdal.
Het golfslagbad vond ik aan de kleine kant, een hele leuke lange familieglijbaan en de wildwaterbaan vonden we op dit park kort. Buiten bij de marketdome een grote leuke speeltuin. Herten die in een grote groep bij je huisje lopen, leuk!
Afgelopen zomer een week op kempervennen gezeten en daar vonden we het zwembad leuker en overzichtelijker. Wildwaterbaan lekker lang! Qua speeltuin vond ik deze juist weer tegenvallen en rondom het huisje vond ik het uitzicht mooier.
Op de andere parken ben ik nog nooit geweest maar ik ben wel heel benieuwd naar met name de aqua mundo daar.

Wat vond jij het leukste park en waarom?!

Ik vind de Huttenheugte wat tegenvallen, maar die wordt nu verbouwd dus wie weet. Er zijn veel nogal oude huisjes daar. Ook zijn we in Zeewolde geweest, daar is de Aquamundo leuker want er is ook een glijbaan waar je met een band van af gaat. Ook kun je daar bowlen op het park. 

wij zijn deze vakantie bij het Heijderbos geweest. Qua park heb je daar wel van alles te doen, game hal, klimmuur, plas water waar je op kan waterfietsen, midgetgolf, lasertag, zo’n klimbaan, kinderboerderij, speeltuinen buiten en iets van een jungldome wat binnen is dus als het slecht weer is heb je daar voor kinderen ook nog altijd iets te doen waar ze lekker kunnen spelen.  En dan nog een Aqua mundo met golfslagbad (niet super groot), drie glijbanen, best wel een lange wildwaterbaan en een stukje waar je kan snorkelen (waarbij je vissen kan bekijken die achter het glas zwemmen en je alleen ziet door middel van snorkelen). Daarnaast heb je nog allerlei activiteiten waar je aan kunt deelnemen zoals manege, escape room en noem maar op. Dus echt wel een park waar heel veel te doen is! 

De Eemhof.

Wij hebben ze bijna allemaal gehad. Heijderbos met stip op 1, de jungle dome is echt heel leuk, gevolgd door Zandvoort. Die laatste voor ons vooral vanwege de gunstige ligging

iig niet portzelande, dat zwembad stelt niet zoveel voor. 
Al hebben ze nu wel net de wildwaterbaan vernieuwd. 

Wij zijn net terug vanuit Zandvoort. Kwa ligging perfect park. Heel dichtbij het strand.Netjes en gerenoveerde huisjes. Kleine kinderboerderij, market dome, gamehal, meerdere speeltuintjes, bowlingbaan, mooie Indoor speeltuin en trampolinepark. 
Zwembad is leuk. Wel wat klein. Ze houden er goed toezicht. Een erg leuke wildwaterbaan, nog 2 glijbanen en peuterbad. 
Het zwembad van de Eemhof vinden wij wel veel leuker. Is groter en meer glijbanen. 

MMcGonagall schreef op 27-09-2021 om 14:04:

Wij hebben ze bijna allemaal gehad. Heijderbos met stip op 1, de jungle dome is echt heel leuk, gevolgd door Zandvoort. Die laatste voor ons vooral vanwege de gunstige ligging

Heijderbos gaan we in de kerstvakantie heen. Hier twee kleine kinderen dus een leuke jungle dome is top. Ik vond de nieuwe Baluba in Zandvoort ook geweldig trouwens. 

Hier is Erperheide in België favoriet! Vooral vanwege het prachtige zwembad met al dat natuursteen Het snorkelbad vind ik ook leuk en het warme bubbelbad buiten is heerlijk. Het park zelf vind ik ook prettig qua ligging. Hasselt is vlakbij, leuk om te winkelen. Dochter vind de baluba nog steeds leuk met haar 9 jaar en de huisjes zijn net vernieuwd. Ik ga sowieso alleen maar naar CenterParcs als er een wildwaterbaan is. Dat is voor mij belangrijk   
Heijderbos vind ik de wildwaterbaan niet prettig. Deed gewoon echt zeer op sommige plekken en ik ben bijna verdronken bij het laatste bad. Werd onder water gezogen en kon niet meer omhoog komen. Vind die te gevaarlijk voor dochter. 
Bispinger heide in Duitsland vonden we ook een erg leuk park! Goed zwembad, vlakbij een leuk pretpark, alleen de afstand is wat minder. 
Eemhof ben ik een keer gaan zwemmen, maar vond ik niet zo. Vond het publiek daar wat ehm…veel tattoos, zat een stel uitgebreid te vozen in het bubbelbad, voelde me daar niet zo op mijn gemak. En ik hou sowieso niet van zwembaden met witte tegels, dat heeft de Vossemeren bijvoorbeeld. Vind ik qua sfeer niet zo fijn. Die hebben wel weer een heel leuke binnenspeeltuin met water en een scheepswrak enz. Nou ja, Erperheide is hier dus favoriet. Zijn er al een keer of 4 geweest nu

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.