Vakantie en reizen
Fidodido
16-02-2023 om 16:11
Weekendje me-time
Ik heb het plan om binnenkort een weekendje of nachtje met alleen weg te gaan.
Doel is even tijd voor mezelf, bijslapen, even doen wat ik zelf wil en geen rekening houden met kinderen en anderen. Kortom me-time zoals dat zo mooi wordt genoemd wordt
Maar de grote vraag is nu, waar ga ik heen? Eerst had ik bedacht om niet al te ver hier vandaan in een BenB te gaan met een boek, maar ik kan natuurlijk ook iets leukers verzinnen.
Er zijn vast meer mensen die dit doen dus ik dacht, laat ik eens om wat tips vragen.
Wie doet dit wel eens? En wat doe je dan? Wat is leuk om alleen te doen? Kortom alle aanbevelingen zijn welkom
En als het niks aan is, hoor ik het ook graag
Jynta1981
17-02-2023 om 15:17
Ik heb dit een aantal keer gedaan in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee. Wel met zeezicht boeken! Je hebt het strand letterlijk voor de deur, leuk winkelstraatje, veel strandtenten of andere eettentjes. Omdat het hotel wel heel groot is, is er binnen ook van alles te doen (welness, zwembad, fitness, bar, luxe ontbijt etc).
Emily2020
18-02-2023 om 20:02
Leiden heeft het Fletcher Hotel met Wellness erboven (Met badjas de lift in dus
)
Sowieso is Leiden erg leuk, maar ook het dorpje Warmond ligt vlakbij (de kagerplassen) of Katwijk/Noordwijk aan zee (voor het strand) en het natuurgebied rondom Wassenaar (lentevreugd, de horsten, panbos & nog meer strand)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.