Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Wat is er te doen omgeving Werchter (B)?

Binnenkort willen we een bezoekje brengen aan een kreeftrestaurant in Werchter en ben benieuwd wat er in de omgeving nog meer te doen/zien is om er een leuk dagje uit van te maken. 

AcidicShark11

AcidicShark11

25-08-2021 om 15:36

Het enige wat ik daar weet te doen is echt niks voor jou (Metal festival) 

redbulletje

redbulletje

25-08-2021 om 15:52 Topicstarter

Haha, en al helemáál niet voor m'n moeder  

Geen fluit.
Werchter is een piepklein dorp  .
Alleen gekend van één van de grootste festivals van 't land (Rock Werchter).

Probeer eventueel domein De Averegten in Heist-op-den-Berg eens (wandelen).
Of verken stad Mechelen of Leuven.

Struikel met de wagen wel niet over de wegomleggingen in Mechelen.

redbulletje

redbulletje

05-09-2021 om 09:07 Topicstarter

Zo'n wegomlegging (die niet aan googlemaps is doorgegeven) zijn we in Rotselaar nog even op vast gelopen, maar De Rode Kreeft is enorm aan te bevelen als je van kreeft/krab/seafood houdt! 

Fijn dat het lekker was.

Nog iets bezocht in de buurt?

En kleine tip:
Als je ooit aan de Belgische kust zou belanden moet je De Oesterput - op de grens Blankenberge-Wenduine - hebben .
Ook stevig bekend om zijn kreeften-krab-mosselen-seafood.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-09-2021 om 09:51

redbulletje schreef op 05-09-2021 om 09:07:

Zo'n wegomlegging (die niet aan googlemaps is doorgegeven) zijn we in Rotselaar nog even op vast gelopen, maar De Rode Kreeft is enorm aan te bevelen als je van kreeft/krab/seafood houdt!

Lap jij was dus pal in mijn omgeving en nu zie ik dit topic pas. De Rode Kreeft daar bakte ik vroeger nog het brood voor. 

Wat heb je verder nog gezien? Het kasteel van Horst (wink, wink) of toch Leuven bezocht? 

redbulletje

redbulletje

06-09-2021 om 09:53 Topicstarter

Oh wat grappig dat jij daar in de buurt woont! Wij zijn een dagje naar Valkenburg geweest, omdat ik geen inspiratie had voor de omgeving van Werchter. Valkenburg was echt tof. Zonnige middag gehad en naar de kasteelruine geweest. 

Wat ik overigens wel in de buurt van Werchter gevonden heb is Texas City, maar die zijn gesloten. Nu wilde die mevrouw wel even open doen voor 'n bezichtiging maar dat moest dan voor 15 uur. Dat hebben we dus maar geskipt. Hopelijk een ander keertje als 't weer wel open is en als er iets westernachtigs georganiseerd wordt. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

06-09-2021 om 10:00

Fijn dat je een leuke dag had. Ja, ik woon in het dorp daaronder, Holsbeek, misschien wel op je kaart gezien. 
Spijtig dat je Leuven niet bezocht hebt. Het is een fijne stad, zeker nu de studenten terugkeren en nog geen les hebben; je had de langste toog van het land kunnen bezoeken. 

redbulletje

redbulletje

06-09-2021 om 10:10 Topicstarter

Valdemar schreef op 06-09-2021 om 10:00:

Fijn dat je een leuke dag had. Ja, ik woon in het dorp daaronder, Holsbeek, misschien wel op je kaart gezien.
Spijtig dat je Leuven niet bezocht hebt. Het is een fijne stad, zeker nu de studenten terugkeren en nog geen les hebben; je had de langste toog van het land kunnen bezoeken.

Studenten zijn niet echt onze doelgroep, we waren meer dan tevreden met 't publiek wat op Valkenburg afkwam, rustiger  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.