Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Vakantievoorpret

Tuinfluiter schreef op 14-08-2025 om 10:21:

[..]

Met een baby is zo'n huisje gewoon heel fijn zeker als alles voor kleine kinderen aanwezig is. Naar welke streek ga je.

We gaan naar België, net over de grens bij Brabant. Ja, alles bij de hand is gewoon heel handig. En voor kleine kinderen hoef je sowieso niet ver weg. 

Moosey schreef op 14-08-2025 om 10:39:

Ja een wijndorp staat sowieso hoog op mijn lijstje! Ik heb ooit een keer een week of wat voor werk in Wenen gezeten en toen wilde ik dat al, maar het kwam er toen niet van

Wij hebben het meerdere keren gedaan lekker even uitrusten in de tram en dan in een rustige omgeving eten. Dat ze daar allemaal gerechten met cantharellen op de kaart hadden speelde ook wel mee.

Wij gaan in september naar de Elzas en naar het het meer van Neuchâtel. Wij rijden niet in een ruk terug maar wat we precies doen hangt van het weer af en beslissen we vlak van te voren.

klinkt goed Tuinfluiter 😊 ook echt typisch iets wat wij leuk vinden, ook stukken van de stad zien die niet in de reisgids staan en een beetje de drukte uit, leuk. En lekker eten natuurlijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.