Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

vakantiepark kerstvakantie

In de kerstvakantie willen we met het gezin een weekje naar een vakantiepark. We gaan meestal naar Landal, soms Roompot. Ben nu op zoek naar een wat luxer huisje, bijvoorbeeld met sauna of hottub. In de natuur, of aan de kust. Zou fijn zijn als er iets te doen is op het park, bijvoorbeeld midgetgolf, of een maxi schaakspel, of een tafeltennistafel, zoiets. Iemand tips? Alle Landal, Roompot en CenterParcs parken heb ik al bekeken, maar ben benieuwd of er nog andere opties zijn.

booking.com al geprobeerd.

grasspriet1980

grasspriet1980

07-12-2021 om 20:43 Topicstarter

booking.com is voor hotels toch? Ik zoek een vakantiehuisje. Maar ik zal eens kijken!

Hof van Saksen al bekeken? Is bij Emmen. 

De Leistert? Mooie luxe huisjes met eigen sauna, park zelf is vrij kaal maar je loopt zo het bos in. 
De IJsvogel? Ligt op de Veluwe. Park zelf vond ik niet zo veel aan, maar ze hebben fijne huisjes met sauna en hottub. Maar of die nog beschikbaar zijn voor de kersfvakantie...?

de leistert
Roompot nieuwvliet bad

wij zijn in september naar Dormio in Maastricht geweest, ze hadden ook wellness huisjes. Het is een vrij nieuw park en het huisje was heel netjes. 
https://www.dormio.nl/vakantie/resorts/maastricht

Landal heeft toch ook luxe huisjes op de meeste parken met de wensen die je omschrijft?

grasspriet1980 schreef op 07-12-2021 om 20:43:

booking.com is voor hotels toch? Ik zoek een vakantiehuisje. Maar ik zal eens kijken!

Nee hoor,  niet alleen hotels

Landal Puur Exloo heeft mooie luxe huisjes met een sauna en bad (2 badkamers), een midgetgolfbaan en een tafeltennistafel.

grasspriet1980

grasspriet1980

09-12-2021 om 18:05 Topicstarter

Veel is al vol zie ik; vooral de wat luxere huisjes/parken. Ik denk dat we wat concessies moeten gaan doen, maar dat maakt niet uit. Even een midweek weg is hoe dan ook heerlijk. Ik denk dat het toch een Landal park wordt (weer). 

Vakantiepark Marveld recreatie in Groenlo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.