Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Vakantie-voorpret-kletstopic

Oké, ik weet, het zijn onzekere tijden maar ik heb toch geboekt (kan annuleren).
Zijn er nog meer forummers die al voorpret hebben qua vakantie?
Ik ga medio augustus, Zwitserland, helemaal in mn eentje en zooooo'n zin.
Ik rij naar Lauterbrunnen en dan met het treintje naar Wengen en vanuit daar dagwandelingen maken en een dagje de Jongfraujoch over. 
Kan niet wachten!
De almachtige bergen, de schone lucht, de prachtige bergdorpjes, de gastvrije Zwitsers, de lekkere chocolade en kaas 😋😋

Waar gaan jullie heen (als het allemaal doorgaat). En waarom naar díe bestemming?


SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

12-07-2021 om 17:55

In de zomer blijven we in Nederland, maar in oktober gaan we naar de Belgische kust en in december een weekendje Duitsland. Ik durfde het niet aan om te gaan vliegen  

ButterCup

ButterCup

12-07-2021 om 17:58 Topicstarter

Idris schreef op 12-07-2021 om 17:55:

In de zomer blijven we in Nederland, maar in oktober gaan we naar de Belgische kust en in december een weekendje Duitsland. Ik durfde het niet aan om te gaan vliegen

Leuk zeg! Lekker dat je gewoon al weet dat je drie keer weggaat.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

12-07-2021 om 17:59

Oh en waarom? Ik durf geen vliegvakantie te boeken, Belgische kust lijkt me prachtig. Ik ben ook gek op de Zeeuwse kust. En Duitsland: we gaan naar Bremen. Met het OV ben je er in een paar uur. Het is een stad die ik nog niet heb bezocht en het lijkt me een leuke stad. 

Ik hoop ook nog richting Zwitserland te kunnen gaan in september. Als de corona (en weer) goden ons gunstig gezind zijn. 
Ben al wel accommodaties aan 't googlen en op aan 't slaan bij m'n favorieten, maar ik leg nog niks vast. 

Ik vlieg overmorgen al! Gaan naar Kreta, heb er erg veel zin in. Waren op zoek naar een zonnige plaats, en Griekenland waren we beiden nog nooit geweest en is relatief veel open etc. Heerlijk eten daar volgens mij.

ButterCup

ButterCup

12-07-2021 om 18:15 Topicstarter

redbulletje schreef op 12-07-2021 om 18:04:

Ik hoop ook nog richting Zwitserland te kunnen gaan in september. Als de corona (en weer) goden ons gunstig gezind zijn.
Ben al wel accommodaties aan 't googlen en op aan 't slaan bij m'n favorieten, maar ik leg nog niks vast.

Waar in Zwitserland??

ButterCup

ButterCup

12-07-2021 om 18:16 Topicstarter

Rozi schreef op 12-07-2021 om 18:08:

Ik vlieg overmorgen al! Gaan naar Kreta, heb er erg veel zin in. Waren op zoek naar een zonnige plaats, en Griekenland waren we beiden nog nooit geweest en is relatief veel open etc. Heerlijk eten daar volgens mij.

Oe lekker! Overmorgen al! 
En jaaa het Griekse eten is heerlijk 😋

Ik ga hopelijk in augustus naar Rhodos, zoveel zin! 8 dagen samen met mijn dochter van 13..

ButterCup schreef op 12-07-2021 om 18:15:

[..]

Waar in Zwitserland??

Als primaire locatie focus ik me nu op omgeving Interlaken (rond die 2 meren)

Ik hou van vakantievoorpret! Dat start al bij de boeking (en als ik naar iets nieuws ga ,al voor het boeken) Net terug van een weekje Kos , weinig voorpret omdat het een last minute was. Nu verheugen op een wkndje Duitsland en gelijk daarna 3 weken Griekenland. Kan niet wachten! Kijk ook veel te vaak op de aftel app 

Komende woensdag vertrekken we naar Frankrijk. Vanmiddag pcr test gehad. Fingers crossed 😉

Als het niet door kan gaan... Ach, heel jammer... Maar geen invloed op... Helaas. 

Voorpret is altijd leuk. 

Wij hopen begin augustus naar Frankrijk te gaan. Geboekt maar kunnen nog tot 2 dagen van te voren annuleren.
We hopen er het beste van en als het niet door kan gaan helaas dan. Dan kijken we naar een camping in Nederland, hebben we vorig jaar ook gedaan.

wij zijn al een week naar Texel geweest in die warme week. En twee keer een weekendje weg.  Zouden naar Griekenland in september maar heb het om geboekt naar Nederland. Gaan nu naar Noord Holland een week en een week naar een waddeneiland.

ButterCup

ButterCup

12-07-2021 om 19:05 Topicstarter

redbulletje schreef op 12-07-2021 om 18:23:

[..]

Als primaire locatie focus ik me nu op omgeving Interlaken (rond die 2 meren)

Wilderswil, aanrader!

ButterCup

ButterCup

12-07-2021 om 19:28 Topicstarter

Dolfje schreef op 12-07-2021 om 18:53:

wij zijn al een week naar Texel geweest in die warme week. En twee keer een weekendje weg. Zouden naar Griekenland in september maar heb het om geboekt naar Nederland. Gaan nu naar Noord Holland een week en een week naar een waddeneiland.

Klinkt sowieso allemaal niet verkeerd! 
Jammer van Griekenland, dat wel natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.