Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Vakantie ‘te koop’ aanbieden?

Al maanden geleden hebben wij een (luxe) huisje in Nederland op een mooie locatie vlakbij het strand geboekt voor augustus. Toentertijd was ik heel blij met het plekje. Nu de vakantie nadert, heb ik hier eigenlijk spijt van...: het weer is (nog  steeds) prut en de coronamaatregelen laten ineens een buitenlandvakantie wél toe. Als ik de vakantie annuleer, ben ik 90% van de reissom kwijt - nogal kapitaalvernietiging.

Uiteraard kan ik gewoon accepteren dat het niet zulk mooi weer is en er met m’n gezin een fijne tijd van maken. Maar het alternatief lonkt, dus vraag ik me af: bestaan er sites waar je dit soort vakanties ‘te koop’ kunt aanbieden? Heeft iemand ervaring met de (ver)koop van een vakantie op deze manier? 

Is het een grote keten of meer een alternatieve vakantieplek? In dat tweede geval zou je kunnen kijken op fb pagina alternatieve vakanties met kinderen. Daar komen momenteel regelmatig vakanties voorbij die niet door kunnen gaan.

-Nienke-

-Nienke-

31-07-2021 om 14:55 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 31-07-2021 om 13:55:

Is het een grote keten of meer een alternatieve vakantieplek? In dat tweede geval zou je kunnen kijken op fb pagina alternatieve vakanties met kinderen. Daar komen momenteel regelmatig vakanties voorbij die niet door kunnen gaan.

Ergens ertussenin. Wel op een park, maar niet massaal. Ik ga het checken 👍🏻!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.