Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Uitje gezocht

mijn man wordt binnenkort 50. We kunnen nu geen groot feest geven vanwege corona,  maar hij heeft wel 2 goede vrienden waar we wat mee willen doen. 1 vriend is alleen, andere vriend heeft vriendin en 2 kinderen van 8 en 10. Wij zijn zelf met 5, oudste is 14 en jongste 11. We willen het graag ergens vieren omdat we geen grote tuin hebben. Iemand een leuk idee waar wij kunnen lunchen of borrelen,  met iets erbij wat voor de kinderen ook leuk is,  zodat we het wat langer vol kunnen houden.  We wonen aan de oostkant van Utrecht. We dachten zelf aan fort bij vechten, maar die cateren pas vanaf 20 en we zijn met 10.

Budget maakt niet zoveel uit. 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 20:14

Ik zou een soort van mudmasters iets gaan doen. Leuk voor jong en oud. Vaak is dit met catering en douche 😏 inbegrepen 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 20:14:

Ik zou een soort van mudmasters iets gaan doen. Leuk voor jong en oud. Vaak is dit met catering en douche 😏 inbegrepen

Zou mijn feestje niet zijn, ik geloof dat ik dan thuis zou blijven. Maar goed, misschien vindt TO het wel een leuk idee 🤔

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 20:32

MIDA schreef op 15-07-2021 om 20:30:

[..]

Zou mijn feestje niet zijn, ik geloof dat ik dan thuis zou blijven. Maar goed, misschien vindt TO het wel een leuk idee 🤔

Hahaha snap ik

Eowyn1

Eowyn1

15-07-2021 om 20:35 Topicstarter

MIDA schreef op 15-07-2021 om 20:30:

[..]

Zou mijn feestje niet zijn, ik geloof dat ik dan thuis zou blijven. Maar goed, misschien vindt TO het wel een leuk idee 🤔

Hahaha, leuk idee, maar idd niet helemaal wat ik zoek.  Hoewel de meeste van de kinderen het wel geweldig zullen vinden....  

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 20:36

Electrische scooters huren inclusief picknick? Laat je niet verleiden om op die choppers te nemen want dan heb je zere billen 🙈

Misschien een klimbos op de Veluwe?
https://www.visitveluwe.nl/artikelen/de-boom-in-gave-klimbossen-op-de-veluwe

Ik heb wel wat mensen gehoord die dit met familieuitjes hebben gedaan die heel positief waren.

Theehuis rhijnauwen bij Amelisweerd? Die bieden vast wel iets aan voor kleinere groepen? 

Eowyn1

Eowyn1

16-07-2021 om 08:25 Topicstarter

Joszy schreef op 15-07-2021 om 22:42:

Theehuis rhijnauwen bij Amelisweerd? Die bieden vast wel iets aan voor kleinere groepen?

Dat is idd leuk, je kunt helaas niet reserveren.... 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 13:21

Ik heb eens op een terras gezeten waar ook een strandje bij zat, springkussen en de catering was goed. Ik ga even op zoek. Het was aan het Veluwemeer. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

16-07-2021 om 13:23

Eowyn1

Eowyn1

16-07-2021 om 14:24 Topicstarter

dank je Idris, dat ziet er heel leuk uit!  Zoiets zoek ik idd. Jammer dat het toch nog wel een stuk rijden is, maar ik neem hem zeker mee! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.