Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Super hotel voor moeder en dochter (4)

Ik ben op zoek naar een charmant hotel in Nederland waar ik met mijn dochter één of twee nachtjes kan slapen. Ze is 4 en vindt alles leuk, het hoeft dus juist geen kindervriendelijk hotel te zijn. Ik ben op zoek naar het vakantiegevoel, dus een mooi hotel, fijne kamers met goede bedden, lekker eten en een mooie omgeving. Verder maakt het niet uit of het stad/dorp/natuur is. Iemand tips?

Blooming in Bergen

Fiorah

Fiorah

25-07-2021 om 13:11 Topicstarter

Wat een goede tip, Blooming! Dat ziet er echt heerlijk uit.

Van der valk hotel Gilze-Tilburg heeft leuke suites voor met kinderen. Zelf nooit geweest, maar mn zus was er erg enthousiast over. 

https://onsouderaadhuis.nl/ in Hooge Zwaluwe tussen Breda en de Biesbosch.
Vlakbij oa de Efteling. 

Hugo Pieter Vogel kamer heeft een heel leuk bedstee achtig kamertje met bedden in de kamer. 

De studiootjes Zuster Moulijn en Nelemans zijn ook heel leuk. Maar ze hebben ook fantastische kamers met een bad met pootjes en omhoog komende tv. 

Fiorah

Fiorah

25-07-2021 om 17:03 Topicstarter

Ooh dat zijn allebei ook echt goede tips, bedankt!

Townhouse hotel in Maastricht. Je kunt er zelfs een goudvis bij huren voor gezelschap 😂

niet zelf geweest, maar van de valk naast avifauna. Ziet er mooi uit en goed eten (heb er wel eens gegeten). Je kunt daar boottocht door het groene hart maken en andere dag Avifauna doen (dieren + speeltuin).

Ik dacht meteen aan het Fruitpark Hotel in de Betuwe. Het ligt letterlijk in het fruitpark, waar je dus zelf fruit kunt plukken, maar er is bijvoorbeeld ook een grote speeltuin en een kinderboerderij. Het hotel zelf is vooral écht heel mooi en luxe, met prachtige kamers en een heerlijk ontbijt. 
https://fruitparkhotel.nl/

Het Van der Valk Hotel De Cantharel in Apeldoorn in trouwens ook echt een aanrader! Prachtig gelegen (aan de bosrand) en in de omgeving van onder andere de Apenheul, de Julianatoren en Paleis Het Loo.

denk eens aan Stayokay, heel kind vriendelijk, maar ook een zeer gemêleerd publiek.  Goede bedden en op heel mooie plekken.
Ben er jaren naar toe geweest met mijn zoon en ook nu kiezen we er nog regelmatig voor. 

Met kinderen <12 moet je een privé kamer boeken. 
Aanraders: Amsterdam Oost, Maastricht, Egmond, Soest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.