Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Social deal

Binnenkort gaan mijn vriend en ik naar een theatervoorstelling in Amsterdam. We hebben besloten om er meteen maar een weekendje weg van te maken en hebben via Social Deal een nachtje in een hotel geboekt en een restaurant gereserveerd. 

Ik heb het nog nooit gebruikt, maar via Social Deal is het veel goedkoper dan normaal, dus het leek me wel het proberen waard. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die Social Deal weleens hebben gebruikt en wat jullie ervaringen zijn!

ImpassionedPelican38

ImpassionedPelican38

07-08-2021 om 11:32

ja hoor is prima betrouwbaar!

Mijn auto en ik gaan regelmatig voor half geld door de wasstraat.
Ik heb tweemaal geluncht op een mooie lokatie voor 1+1 geloof ik.

Prima!

Veel plezier!           

Promethium

Promethium

07-08-2021 om 12:07 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 07-08-2021 om 12:02:

Mijn auto en ik gaan regelmatig voor half geld door de wasstraat.

Prima!

Handig!

Beterlaat2021! schreef op 07-08-2021 om 12:02:


Veel plezier!

Dankjewel! 

ik maak geregeld gebruik van Social deal. Is altijd prima in orde. 

Wij wassen ook regelmatig de auto via Social Deal. Ook wel eens sushi gegeten en geluncht via SD. Beviel goed.

Social Deal is prima betrouwbaar hoor! Tuurlijk zitten er bijvoorbeeld restaurants tussen die tegen vallen als je er zit. Maar ik ken ook een aantal hotels waarvan ik weet dat ze heel goed zijn en die op Social Deal staan. Zeker nu met corona waarbij de hotels toch nog niet zo gevuld worden als voorheen is het voor hen soms zinvol om op Social Deal te staan in de hoop zo toch extra inkomsten te genereren. 

Wij gaan weleens uit eten (lunch of diner) via Social Deal, vaak bij restaurantjes die we al kennen en waar we dan dus flink goedkoper terechtkunnen. Werkt prima! 

Wij gaan( al is dat denk ik wel 2 jaar geleden inmiddels) ook wel eens ergens met social deal eten. Ook wel eens een toegangskaartje voor een festival gekocht. 

Wij gaan regelmatig uit eten met een Social Deal. (Volgensmij zelfs ook een keer in Antwerpen en anders was dat via Groupon) Je kunt ook altijd even het hotel, de eetgelegenheid of het uitjes Googlen voordat je de deal aangaat. 

Bij ons is het altijd goed bevallen. Op die ene keer het toetje na (op de website van SD stond chocolade ijs bij de toetjes. Tijdens het bestellen van het toetje bleek de chocolade ijs veranderd te zijn in vanille ijs en dat vind ik echt heel vies) en ja, ik kies juist restaurants uit op basis van chocolade ijs! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.