Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Puber vakantie Griekenland.

Afgelopen zomer zijn we op een camping geweest naar Kroatië. Dochter vond het daar heerlijk. Ze had snel aansluiting met een leuke groep leeftijdgenoten. Overdag lag deze groep bij het zwembad en savonds gingen ze met z'n alle lopend naar iets verderop gelegen terrasjes waar ze tot 12 uur met z'n alle gezellig bij de irishpup waren op het teras. Het was overzichtelijk en veilig. 

Dit jaar willen we naar Griekenland. Voor haar zoek ik dus een plek waar veel pubers van 14-17 te vinden zijn en waar ze zelfstandig met zo'n groepje naar een terras kan (miss disco oid?). Geen wild utgaanscentrum maar wel leuk deze leeftijdsgroep. 

Iemand een goede tip voor ons? 

Hoe oud is ze? 

Zaagje

Zaagje

03-11-2021 om 17:42 Topicstarter

15 jaar

Star Beach bij Chersonissos op Kreta schijnt dé plek voor de jeugd te zijn, maar is misschien meer gericht op iets oudere jeugd vanaf 18 jaar (en ook qua drankgebruik?).

mamaonbekend schreef op 03-11-2021 om 18:47:

Star Beach bij Chersonissos op Kreta schijnt dé plek voor de jeugd te zijn, maar is misschien meer gericht op iets oudere jeugd vanaf 18 jaar (en ook qua drankgebruik?).

O-O-Cherso ?

Zaagje

Zaagje

03-11-2021 om 21:42 Topicstarter

Chersonisos ben ik als 20 jarige ooit geweest. Dat is mij nog te heftig voor haar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.