Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Op vakantie naar Toscane met de auto waar overnachten?

Over een aantal weken willen we met de auto vanuit omgeving Amsterdam naar Toscane, vlakbij Florence. We hebben twee jonge kinderen van anderhalf en vier jaar oud, ons idee is om rustig aan te doen en op twee plekken te overnachten. Ik heb al flink zitten googlen maar ik zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft er leuke/ nuttige tips?

Goed om te vermelden wellicht, ouders zijn dan beiden volledig gevaccineerd. Mochten er aanvullende eisen zijn tegen die tijd dan volgen we die op.

Kijk eens op Airbnb, daar kun je vaak leuke logeerplekken vinden voor een nachtje. Ik heb een paar jaar geleden met het gezin hier een paar nachten gelogeerd, superaardige mensen en een grote tuin. Niet ver van de snelweg, handig om weer door te kunnen reizen. Het is maar een voorbeeldje, zoals deze zijn er vast nog veel meer opties.

Casa giardino ai piedi dell'Oltrepò - Villa's te Huur in Stradella, Lombardia, Italië (airbnb.nl)

Ik zou zelf als tweede stop de omgeving van Bozen kiezen. Daar heb je mooie rustige plekken, in de bergen. Fantastisch uitzicht en vriendelijke mensen. 

Olive

Olive

26-07-2021 om 20:32 Topicstarter

bedankt voor de tips, man en ik zijn even gaan zitten en hebben geboekt. 1e stop wordt Karlsruhe en de tweede lainate boven Milaan. 
we hebben er zin in. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.