Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Sophia_!

Sophia_!

09-10-2021 om 20:56

Chicks on Wheels

Zijn hier nog meer motorrijders? 


WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

09-10-2021 om 21:47

Nog niet, maar ik wil wel heel graag gaan motorrijden. 

Wanneer je de titel misschien wat langer maakt trekt het waarschijnlijk meer mensen.

Motor rijders gezocht
Motoren topic
Motorrijders verzamelen 
Zo iets bijvoorbeeld.

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

09-10-2021 om 21:51

MidasWolf schreef op 09-10-2021 om 21:50:

Wanneer je de titel misschien wat langer maakt trekt het waarschijnlijk meer mensen

Motor rijders gezocht
Motoren topic
Motorrijders verzamelen
Zo iets bijvoorbeeld.

Vrouwen op de motor ofzo

58eec4a0d397a28cfdfa9d0dace592fd.jpg

Sophia_!

Sophia_!

09-10-2021 om 21:56

😊 ik hou zelf van kort maar krachtig,  maar zal de topictitel wijzigen: chicks on wheels ofzo 😂

Sophia_!

Sophia_!

09-10-2021 om 22:00

Thunderbird schreef op 09-10-2021 om 21:51:

[..]

Vrouwen op de motor ofzo

58eec4a0d397a28cfdfa9d0dace592fd.jpg

Helemaal waar!!

WorldlyAnteater37

WorldlyAnteater37

09-10-2021 om 22:00

Sophia_! schreef op 09-10-2021 om 21:56:

😊 ik hou zelf van kort maar krachtig, maar zal de topictitel wijzigen: chicks on wheels ofzo 😂

Denk niet dat ik kwalificeer als “chick”. 
Maar wel als motorrijder. Al ruim 30 jaar.

En nu?
Een ViaFora Motortoer organiseren?

Ik heb een motorrijbewijs en jaren motor gereden. Maar ik durf niet meer dus de boel verkocht.
Een paar slib partijen waarbij ik gelukkig wel ben blijven zitten en een keer van de motor gereden door een onverlaat. Ik zag het aankomen maar kon niet uitwijken of remmen. 
Daardoor wel een schijtlijster geworden. Soms zit ik erover na te denken om weer te gaan rijden. Wel met een paar rijlessen en een of andere aanvullende cursus. Het zou me een hoop reistijd schelen van en naar mijn werk.

Thunderbird schreef op 09-10-2021 om 21:51:

[..]

Vrouwen op de motor ofzo

58eec4a0d397a28cfdfa9d0dace592fd.jpg

I’m the girl who love bike riding more than spelling 😂


PS Dat geldt niet voor mijzelf overigens. Ik rijd geen motor en spel wel. 

Mija schreef op 10-10-2021 om 10:46:

[..]

I’m the girl who love bike riding more than spelling 😂


(…) 

Haha, ja deze kan wel in het Taalvoutjes-topic - het staat er vol mee ….verder heb ik niks met spelling maat motorrijden lijkt me een hele leuke hobby…als klein meisje wilde ik altijd een motor en dan zo’n stoer wijf worden als ik in een videoclip zag (stoere vrouw in leren pak die er op een motor vandoor scheurde, helaas geen idee welk nummer, jaren 90). Ergens ben ik die wens weer kwijtgeraakt want nu heb ik de keuze uit 4 wielen of 2 wielen-met-2 pedalen, dus deze Chick schrijft hier verder niet mee.


Adios en veel leuke (en veilige) kilometers gewenst! 

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

10-10-2021 om 11:39

Auditor schreef op 10-10-2021 om 07:07:

Denk niet dat ik kwalificeer als “chick”.

Ik kwalificeer zeker niet als chick. 😆 Rijd wel motor... een jaar of tien.

motorchick present 😊

Goed,  nu we weten dat we als motorrijdsters (v/m) niet alleen zijn: laten we eens kijken of we wat kunnen kletsen over motorrijden, motoren, leuke weggetjes, toertips etc. 
Afgelopen zomer heb ik nog een soort liveblog bijgehouden bij een toertje door Zeeuws Vlaanderen hier op het forum. Ik zat op een terrasje in Terneuzen, vroeg tips en gaf aan dat ik eerst eens naar Sluis zou gaan.
Op het terras in Sluis had ik al wat tips te pakken en ik hield de mensen op de hoogte van mijn belevenissen. Was erg leuk. 
Zelf rij ik graag in mijn eigen omgeving, de Hoeksche Waard. Ik ben altijd van het type toerrijder geweest en rij over het algemeen rustig. 
Vroeger ben ik ook veel met de motor op vakantie geweest, meestal naar Engeland. 

Waar rijden jullie graag? Wat voor soort motor(en) heb je? Wat vind jij nou zo leuk aan motorrijden? 
Sleutel je er ook zelf aan? 

Hier ook 2 en een 3de op komst!

Bianca : Triumph trident
Inge : Bmw g310r

Samantha ( dochter van Inge ) nu nog een Aprilia rs50 brommer, wordt in Augustus 18 en gaat voor haar motor rijbewijs.

Wij rijden het hele jaar door en hebben beide geen auto rijbewijs.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.