Vakantie en reizen
Due-scimmie
17-07-2025 om 15:34
Middelburg met kinderen
We zijn op vakantie en willen misschien dagje naar Middelburg. Iemand leuke tips met jonge (6 en 8) kinderen? Of is Domburg of Vlissingen leuker?
Groenebroek
17-07-2025 om 15:38
google stuk?
(Tip!) Middelburg met kinderen: 7x doen met het gezin!
Staan onder aan deze pagina ook allemaal dingen te doen met kinderen in andere Zeeuwse plaatsen.
Fijne vakantie gewenst!
Magnoliatakje
17-07-2025 om 15:48
https://minimundi.nl/miniatuur-walcheren
Net buiten Middelburg maar wel erg leuk,
https://www.trekkermuseum-otmmz.nl/
Misschien vinden ze dit ook wel leuk, kan je ook de toren beklimmen.
https://www.zeeland.com/nl-nl/live-work/abdij-middelburg
Houden ze van lezen? Er is een enorme boekwinkel in Middelburg. De drvkkery, echte de moeite waard.
Sowieso is Middelburg een erg leuke stad.
masatu
17-07-2025 om 15:59
Minimundi is inderdaad leuk, soort mix van madurodam met monkeytown & mini-pretpark/buitenspeeltuin.
Maritiem muZEEum in Vlissingen is ook leuk. Veel interactieve elementen en dingen te doen voor kinderen.
Je zou in Vlissingen ook nog naar de reptielenzoo kunnen als ze daarvan houden.
Citroengraag
17-07-2025 om 16:10
De reptielenzoo in Vlissingen is echt heel leuk voor die leeftijd. Middelburg voor zulke jonge kinderen weet ik niet zo goed. Ze genieten nog niet van mooie oude huizen enzo .. in ieder geval een grote bolus gaan eten.
Due-scimmie
17-07-2025 om 19:55
Groenebroek schreef op 17-07-2025 om 15:38:
google stuk?
(Tip!) Middelburg met kinderen: 7x doen met het gezin!
Staan onder aan deze pagina ook allemaal dingen te doen met kinderen in andere Zeeuwse plaatsen.
Fijne vakantie gewenst!
Nee hoor, had ik al gevonden. Maar juist mensen uit de regio hebben vaak leuke tips die niet op Google staan.
Due-scimmie
17-07-2025 om 19:56
Miepjecody schreef op 17-07-2025 om 17:28:
jonge johannes in Serooskerke
Daar zitten we vlakbij dus staat ook nog ergens deze week op de planning.
Due-scimmie
17-07-2025 om 19:59
masatu schreef op 17-07-2025 om 15:59:
Minimundi is inderdaad leuk, soort mix van madurodam met monkeytown & mini-pretpark/buitenspeeltuin.
Maritiem muZEEum in Vlissingen is ook leuk. Veel interactieve elementen en dingen te doen voor kinderen.
Je zou in Vlissingen ook nog naar de reptielenzoo kunnen als ze daarvan houden.
Een van de twee is net Freek Vonk dus die zal de reptielenzoo prachtig vinden.
Earlgreythee
17-07-2025 om 22:14
Ja, die reptielenzoo is erg leuk! Verder vond ik Middelburg erg geschikt voor kinderen van die leeftijd. In ieder geval mijn kinderen 😉 Zij genieten dan weer wel van mooie oude huizen en plekken waar de geschiedenis op straat ligt. Die boekhandel, Drvkkery, die al eerder genoemd is, is écht een aanrader! En het Zeeuws Museum was ook leuk. Maar wij hebben dan ook een museumkaart, dus we wandelen altijd wel even een museum binnen. Als het saai is, zijn we zo weer weg.
Herfstappeltaart
18-07-2025 om 16:03
Due-scimmie schreef op 17-07-2025 om 19:56:
[..]
Daar zitten we vlakbij dus staat ook nog ergens deze week op de planning.
Dat is echt heel leuk. Een hele grote speeltuin met als ondergrond zand. Je kunt er lekkere pannenkoeken eten en frietjes en andere snacks. Speeltuin is gratis op enkele dingen na, daar moet een twee-euromunt in, maar het meeste kost niets.
Catco!
22-07-2025 om 13:26
De jonge johannes is inderdaad heel leuk, ze kunnen zich daar uren vermaken, wij komen er regelmatig en het blijft leuk.
MiniMundi vind ik persoonlijk heel erg tegenvallen, vrij prijzig en die van mij zijn het daar snel beu.
Rozi
25-07-2025 om 19:42
Niet direct een tip voor uitjes, maar als ik daar in de buurt ben ga ik altijd even langs bij de molen in Biggerkerke. Daar kan je echt heerlijk pannenkoekenmeel kopen en appeltaart mix ♥️. Ze hebben overigens nog veel meer soorten bakmixen, en bloem enz.
Herfstappeltaart
25-07-2025 om 22:19
Rozi schreef op 25-07-2025 om 19:42:
Niet direct een tip voor uitjes, maar als ik daar in de buurt ben ga ik altijd even langs bij de molen in Biggerkerke. Daar kan je echt heerlijk pannenkoekenmeel kopen en appeltaart mix ♥️. Ze hebben overigens nog veel meer soorten bakmixen, en bloem enz.
In Oost-Souburg staat ook zo'n molen, midden in het dorp. Ze hebben ook allerlei bakmixen, eigenlijk een klein bakwinkeltje.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.