Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Massa is kassa (Opstappen)

To trapt af Ik ben net terug van een week Parelstrand en dat was prima voor wat we betaald hebben. Wat voor ervaringen hebben jullie daar?


Leuke woordspeling voor die parken (opstappen) maar het is Oostappen.. 

Verder geen ervaring.. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

07-08-2021 om 22:31

gore bedoening was het daar!

Zelf geen ervaringen, maar hoor er wel verhalen over - Werk in een restaurant op een vakantiepark (niet van ooststappen), kwamen er vorig weekend mensen met de caravan bij ons aan de receptie: ze hadden al 15 jaar een seizoensplaats op een vakantiepark van Ooststappen, maar dit seizoen was echt verschrikkelijk. Ze vertelden over racen op de camping om 12 uur ‘s nachts, honden die zogenaamd watertraining kregen van baasjes, maar tegelijkertijd bijna verdronken… Ze wilden daar onder geen enkel beding meer blijven en voelden zich daar niet veilig. 

Maargoed, dit is dus van horens..

Puglove

Puglove

07-08-2021 om 22:40 Topicstarter

Mamali schreef op 07-08-2021 om 22:28:

Leuke woordspeling voor die parken (opstappen) maar het is Oostappen..

Verder geen ervaring..

Ik weet dat het Oostappen is maar #opstappen is  nogal trending momenteel.  Ik ben gewoon benieuwd naar wie positieve of negatieve ervaringen heeft deze zomer

Ik ben een tijdje terug bij Parelstrand geweest, wel met eigen accommodatie maar dat was een prima park. Ook een hele tijd terug bij riviera beach geweest, die bestaat volgens mij inmiddels niet meer maar dat was wat minder prima. De accommodatie was oud, nu is dat opzich niet zo erg maar heel schoon was het er ook niet. Allebei de keren ook niet heel veel betaald dus dan kan je misschien ook niet heel veel verwachten, maar een beetje schoon is toch wel prettig 

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

08-08-2021 om 08:25

Ik begrijp de vraag niet 

Puglove

Puglove

08-08-2021 om 08:44 Topicstarter

Wednesday schreef op 08-08-2021 om 08:25:

Ik begrijp de vraag niet

Haha ik had het er inderdaad niet helemaal duidelijk neergezet.

Momenteel is er veel opschudding over de klachten bij de Oostappen groep. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen aangezien wij net een prima week achter de rug hebben.

noooit van gehoord😂

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-08-2021 om 08:52

Puglove schreef op 08-08-2021 om 08:44:

[..]

Haha ik had het er inderdaad niet helemaal duidelijk neergezet.

Momenteel is er veel opschudding over de klachten bij de Oostappen groep. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen aangezien wij net een prima week achter de rug hebben.

Wij zijn in de meivakantie naar een park van deze groep in Asten geweest, ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n gore bende gezien als daar, we hadden een week geboekt, na 3 dagen zijn we vertrokken.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

08-08-2021 om 08:54

Puglove schreef op 08-08-2021 om 08:44:

[..]

Haha ik had het er inderdaad niet helemaal duidelijk neergezet.

Momenteel is er veel opschudding over de klachten bij de Oostappen groep. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen aangezien wij net een prima week achter de rug hebben.


Dank voor de toelichting! En fijn dat jullie een prima ervaring hadden 

Het regent al jaren klachten. Ze zijn meerdere keren op red mijn vakantie geweest. Op Zoover is het om te janken. Ik begrijp niet dat mensen er überhaupt heen gaan. Je kan van kilometers afstand zien aankomen dat het niks is.

1 aflevering gezien van het programma. Vreselijk volk. Geld is het enige waar ze aan denken. De parken interesseert ze niks. 

PinkFlower schreef op 08-08-2021 om 08:57:

Het regent al jaren klachten. Ze zijn meerdere keren op red mijn vakantie geweest. Op Zoover is het om te janken. Ik begrijp niet dat mensen er überhaupt heen gaan. Je kan van kilometers afstand zien aankomen dat het niks is.

1 aflevering gezien van het programma. Vreselijk volk. Geld is het enige waar ze aan denken. De parken interesseert ze niks.

Dit snap ik ook niet. Ik kan mij ook herinneren dat ze vaak op tv zijn geweest ivm klachten. Zou er nooit aan denken om daar een vakantie te boeken.

Waarom zou je daar een vakantie boeken? 

Julali schreef op 08-08-2021 om 09:08:

Waarom zou je daar een vakantie boeken?

Omdat het goedkoop is denk ik. 

Julali schreef op 08-08-2021 om 09:08:

Waarom zou je daar een vakantie boeken?

Misschien omdat je het leuk vind in een smerig huisje tussen de mieren te zitten en te douchen in een goor douchehokje?

Als dat zo is ben je daar op het goede adres 😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.