Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Laadpaal Hoek van Holland - hond uitlaten

Wij gaan morgen met de boot van Hoek van Holland naar Engeland.

Ben op zoek naar een plek in de buurt om de auto vol te laden terwijl de hond even wandelt. 
Iemand toevallig bekend daar?

(op de heenweg heeft hij bij aankomst op het strand gespeeld maar drinkt dan zoveel zout water - dat is is voor vertrek niet handig)

Er zijn toch wel kaarten waarop de laadpalen staan? Zie hier!

https://chargefinder.com/nl/hoek-van-holland/oplaadpunten/75je58 

Ik weet alleen een goede Viskraam, aan de Rechtestraat.  🦈
Daar is  ook parkeerruimte en loop je zo de duinen in.

Goede reis.  Zijn de papieren van de hond in orde? 

Op zo`n kaart staan ook alle particuliere laadpalen aangegeven. Hier wel even op letten, weet ik uit ervaring!

Eneco-oplaadstationLaadstation voor elektrische voertuigen            Rechtestraat 20 · 088 202 280024 uur geopendType 2·22 kW2/2

Je kunt toch gewoon weer naar het strand, maar de hond niet in het water laten lopen? Gewoon je hond aanlijnen en niet te dicht bij het water lopen.

MelMel

MelMel

02-10-2025 om 20:17 Topicstarter

Bedankt - wel gezocht maar op de één of andere manier niet gevonden. Soms is het raar om in eigen land op vakantie te zijn als je er all meer dan dertig jaar niet woont.

Hond heeft idd zijn papieren en is tijdig ontwormd dus hopelijk gaat de terugreis net zo makkelijk als de heenreis.

Bedankt - ik heb nu ook een betere manier om te zoeken!

Laden en vis vlak bij elkaar…..na de wandeling nog een visje eten als de auto even verderop oplaadt.

MelMel

MelMel

03-10-2025 om 19:58 Topicstarter

het is gelukt - auto relaxt vol, hond uitgelaten en we komen net aan in Engeland

Fijn!   En,  ben je bij de viskraam geweest?
Welkom thuis in Engeland!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.