Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Kleve

We willen morgen een dagje gaan winkelen. Eigenlijk wilden we naar Oberhause maar omdat het best lekker weer wordt vinden we het een beetje zonde om naar een overdekt winkelcentrum te gaan.
Nu is mijn vraag is Kleve leuk en groot genoeg voor een hele dag winkelen heeft het een beetje aparte winkels?

Ik woon in de buurt van Kleve. Ben er nu 2x geweest en vond er 2x niks aan. Kan je beter naar Nijmegen als je toch die kant op rijdt. 

MeganRapinoe schreef op 19-05-2023 om 22:08:

Ik woon in de buurt van Kleve. Ben er nu 2x geweest en vond er 2x niks aan. Kan je beter naar Nijmegen als je toch die kant op rijdt.

Eens. Of Arnhem. Kleve vind ik niet echt bijzonder. En de winkels hebben rare openingstijden en gaan soms vroeg dicht of hebben een lange lunchpauze. Dat kan gewoon nog daar

Pooh-Bear

Pooh-Bear

19-05-2023 om 22:16 Topicstarter

Oké dan wordt het geen Kleve. Ook geen Nijmegen daar zijn we pas een weekend geweest vonden we erg leuk overigens.

Pooh-Bear

Pooh-Bear

19-05-2023 om 22:28 Topicstarter

Is Oberhausen wel leuk of is het een kopie van mall of the Netherlands?

Dusseldorf een optie? Ik denk dat je daar nog wel een middagje stuk kunt slaan.

Pooh-Bear

Pooh-Bear

19-05-2023 om 22:39 Topicstarter

Düsseldorf is inderdaad een idee daar zijn we al een paar x eerder geweest vandaar dat we dachten om nu wat anders te doen.

Pooh-Bear schreef op 19-05-2023 om 22:28:

Is Oberhausen wel leuk of is het een kopie van mall of the Netherlands?

Ik ken Mall of the Netherlands niet, maar Oberhausen vond ik wel erg leuk. 

Toen ik in een B&B in Nijmegen zat bleek dat ik met mijn Nederlandse ov-chipkaart in de Duitse bus naar Kleve kon.

Ik vind Kleve wel aardig om even mijn Duitse boodschappenwensen aan te vullen en ergens een goedkope Mittagstisch te eten.
Voor een hele dag vind ik het te klein.

kleve is een leuk plaatsje, maar niet om echt een dag te gaan shoppen. Dan is Oberhausen leuker inderdaad. Ikzelf vind Oberhausen leuker dan MotN. Oberhausen heeft ook best veel buiten nog, ook terrasjes etc.

Ben benieuwd of TO nu in Antwerpen ofzo is geëindigd 

Pooh-Bear

Pooh-Bear

20-05-2023 om 21:35 Topicstarter

ToetieToover schreef op 20-05-2023 om 17:23:

Ben benieuwd of TO nu in Antwerpen ofzo is geëindigd

Haha we zijn echt heel ergens anders zijn geëindigd. Het is gewoon Breda geworden ook leuk. 
Maar Antwerpen is inderdaad ook heel erg leuk. 

kleve vind ik geen winkelstad . Ik vind Munster n geweldige stad. Nu woon ik daar ook maar n klein uurtje vandaan kom er erg graag .met mooi weer gezellige terrassen heerlijk . Dusseldorf is ook geweldig maar erg duur. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.