Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Ik ga op vakantie/visite in het buitenland en ik neem mee :

wij gaan een paar dagen naar noord Duitsland, lekker met de caravan op het erf bij vrienden. 
En dus heb ik bij mij: 

  • 15 lachgas patronen om slagroom te maken. 
  • advocaat. 1 zelfgemaakt, 1 tokkel room en 1 van Albert Hein 
  • Op speciaal verzoek: 2 zakken bitterballen
  • 4 liter vla

wat voor bijzondere dingen nemen jullie mee vanuit Nederland als je op bezoek/vakantie gaat in het buitenland? 


stroopwafels! Toen ik in het buitenland werkte mocht ik na een vakantie in Nederland het kantoor niet in zonder stroopwafels 😄

Niks bijzonders, maar wel een zeer goed gevulde medicijn- en verbandkoffer. Just in case. 

Ik 'moet' voor een vriendin in Zuid Europa altijd oude Goudse kaas meenemen, liefst van de kaasboerderij en dan vacuüm verpakt. 
En een zak harde zoute drop. 

Drop moest ik altijd meenemen als we naar vrienden in Duitsland gingen. 

15 lachgas patronen voor slagroom voor een paar dagen.
Yeah right

Granny71 schreef op 29-07-2021 om 13:18:

15 lachgas patronen voor slagroom voor een paar dagen.
Yeah right

ik mis de ballonnen ... 

Domiet

Domiet

29-07-2021 om 14:48 Topicstarter

Chiquita schreef op 29-07-2021 om 14:21:

[..]

ik mis de ballonnen ...

Die liggen naast de coke. De spacecake ligt goed ingepakt in de koelkast

Domiet schreef op 29-07-2021 om 14:48:

[..]

Die liggen naast de coke. De spacecake ligt goed ingepakt in de koelkast

Tja je kunt wel blabla roepen, maar je schrijft zelf “een paar dagen Duitsland”…als je er dan 15 lachgaspatronen doorheen jast aan slagroomspuiten, dan moet je toch eens de Schijf van Vijf raadplegen. 😂

De laatste keer vingerpleisters en soda.

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-07-2021 om 15:10:

[..]

Tja je kunt wel blabla roepen, maar je schrijft zelf “een paar dagen Duitsland”…als je er dan 15 lachgaspatronen doorheen jast aan slagroomspuiten, dan moet je toch eens de Schijf van Vijf raadplegen. 😂

Voor een paar dagen kan je net zo goed geklopte slagroom meenemen of heel simpel een mixer.

AcidicShark11

AcidicShark11

29-07-2021 om 15:25

Huh? Die patronen verkopen ze in Duitsland toch ook gewoon?

er.is.maar.1.Pino schreef op 29-07-2021 om 15:10:

[..]

Tja je kunt wel blabla roepen, maar je schrijft zelf “een paar dagen Duitsland”…als je er dan 15 lachgaspatronen doorheen jast aan slagroomspuiten, dan moet je toch eens de Schijf van Vijf raadplegen. 😂

Gokje: die 3 flessen advocaat en 4 pakken vla neemt ze ook niet voor die paar dagen mee, maar alles voor degenen waar ze op visite gaan. Incl die patronen lachgas dus (zal in Duitsland wel lastiger te verkrijgen zijn).

Bloemenzee schreef op 29-07-2021 om 15:26:

[..]

Gokje: die 3 flessen advocaat en 4 pakken vla neemt ze ook niet voor die paar dagen mee, maar alles voor degenen waar ze op visite gaan. Incl die patronen lachgas dus (zal in Duitsland wel lastiger te verkrijgen zijn).

Dat denk ik ook haha. Althans, zo las ik de vraag ook. 

Domiet

Domiet

29-07-2021 om 16:00 Topicstarter

Regendrup. schreef op 29-07-2021 om 15:33:

[..]

Dat denk ik ook haha. Althans, zo las ik de vraag ook.

Ja precies. En die paar dagen worden eerder 2 weken als een lang weekend. 

Want om 3 liter advocaat met slagroom soldaat te maken in 4 dagen….. dat is teveel van het goede


Zonder de Linda komt bezoek hier niet binnen

Verder worden we altijd blij van drop, hagelslag, kaas en paracetamol. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.