Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Iemand ervaring met singles kamperen?

Dus niet de verre reizen met vlucht en hotel, maar een groep alleenstaanden die samen ergens in Europa kamperen met eigen kampeermiddel.
1 van die groepen is deze, maar wellicht zijn er nog andere groepen: https://www.singleskamperensamen.nl/desite/

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

08-09-2021 om 16:07

Geen ervaring maar wel nieuwsgierig, dus ik lees mee

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

08-09-2021 om 16:19

Tvp

Poezie

Poezie

08-09-2021 om 16:32 Topicstarter

Tips voor campings in binnen- en buitenland waar veel singles komen mag ook 

Klinkt leuk!

Ik zou me niet zo veilig voelen in een tent zelfs niet tussen een groep gelijkgestemden.

Ik weet wel dat je een rits altijd wel hoort (rits rats) maar tegen de tijd dat jij wakker bent is de verkrachter al binnen. Met een hobbymes snij je het doek trouwens geluidloos binnen een seconde open.

Dus ik zou voor een verblijf gaan dat je echt kan afsluiten, en waar ook meteen wat gezelligheid en eten is.

Poezie

Poezie

09-09-2021 om 10:05 Topicstarter

rionyriony schreef op 09-09-2021 om 09:51:

Ik zou me niet zo veilig voelen in een tent zelfs niet tussen een groep gelijkgestemden.

Ik weet wel dat je een rits altijd wel hoort (rits rats) maar tegen de tijd dat jij wakker bent is de verkrachter al binnen. Met een hobbymes snij je het doek trouwens geluidloos binnen een seconde open.

Dus ik zou voor een verblijf gaan dat je echt kan afsluiten, en waar ook meteen wat gezelligheid en eten is.

Ik kampeer al mijn hele leven lang, en heb nog nooit gehoord/gezien/meegemaakt dat er iemand in een tent verkracht is. 

Het zal ook wel aan de camping liggen, op massale campings ben je veel annoniemer. Maar op die campings wil ik niet staan.

Wist je trouwens dat de meeste verkrachtingen door bekende wordt gepleegd?

rionyriony schreef op 09-09-2021 om 09:51:

Ik zou me niet zo veilig voelen in een tent zelfs niet tussen een groep gelijkgestemden.

Ik weet wel dat je een rits altijd wel hoort (rits rats) maar tegen de tijd dat jij wakker bent is de verkrachter al binnen. Met een hobbymes snij je het doek trouwens geluidloos binnen een seconde open.

Dus ik zou voor een verblijf gaan dat je echt kan afsluiten, en waar ook meteen wat gezelligheid en eten is.

In een hotelkamer ben je niet veiliger hoor. Die deuren heb je ook zo open. Daarnaast de eerste paar uur ben ik knock-out. Dus...

Maar ik neem aan dat jij je nooit veilig zou voelen in een tent? Ik heb mij nooit onveilig gevoeld in een tent, en ik heb jááááren gekampeerd.

rionyriony schreef op 09-09-2021 om 09:51:

Ik zou me niet zo veilig voelen in een tent zelfs niet tussen een groep gelijkgestemden.

Ik weet wel dat je een rits altijd wel hoort (rits rats) maar tegen de tijd dat jij wakker bent is de verkrachter al binnen. Met een hobbymes snij je het doek trouwens geluidloos binnen een seconde open.

Dus ik zou voor een verblijf gaan dat je echt kan afsluiten, en waar ook meteen wat gezelligheid en eten is.

Dan zet je een slotje op de rits.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.