Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

hotelarrangement Phantasialand

wij willen een keer naar Phantasialand met de pubers en het liefst met een arrangement waarbij je 1 overnachting hebt en 2 dagen entree. Ik zie zo veel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie; iemand tips voor een leuke prijs? 

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

09-09-2021 om 10:39

Wij hebben volgens mij (2 of 3 jaar) terug via het park zelf geboekt, maar dat weet ik niet meer zeker. Je kan ook Booking.com proberen?
Veel plezier alvast, wij vonden het een geweldig park. Klein, maar wel heel leuk.

grasspriet1980

grasspriet1980

09-09-2021 om 11:43 Topicstarter

Dank je, ik ga eens kijken! Maar via booking zal je dan zelf nog entreetickets moeten boeken neem ik aan. Is het kleiner dan de efteling?

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

10-09-2021 om 09:20

Ik heb het even nagevraagd bij mijn man en hij zegt dat wij het rechtstreeks bij het hotel/park hadden geboekt, want dat was de goedkoopste optie. En we hadden een kamer met uitzicht op de parkeerplaats.
Veel kleiner! Veel attracties lopen ook door elkaar en in elkaar. Het is ieniemienie vergeleken met de Efteling. 

grasspriet1980

grasspriet1980

10-09-2021 om 15:47 Topicstarter

Dank je! Ik was van plan 2 dagen te gaan maar dan is 1 dag entree genoeg als het kleiner is dan de efteling?

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

11-09-2021 om 10:45

Wij zijn 2 dagen gegaan.  

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

13-09-2021 om 19:50

Wij zaten in een heel leuk klein kneuterig hotelletje in het dorp. Maar we waren toen met zn 2en en we kwamen er bij toeval terecht.

Met kind/kinderen/puber/etc zou ik voor een hotel op het terrein gaan en direct via Phantasialand boeken zoals hiervoor ook al iemand aangaf. Met twee dagen kun je net wat relaxter alles bekijken of meerdere keren in de wachtrij voor die ene leuke achtbaan en zo.

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

14-09-2021 om 08:38

ShaunTheSheep schreef op 13-09-2021 om 19:50:

Met twee dagen kun je net wat relaxter alles bekijken of meerdere keren in de wachtrij voor die ene leuke achtbaan en zo.

De Taron bijvoorbeeld 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Taron_(achtbaan)

Wij zijn vorig jaar ook in Phantasia land geweest en ik vind het een erg leuk park. Wij hadden een hotel op het terrein, ideaal, je loopt zo je hotel uit het park in. Hiervoor gekozen omdat ik en dochter snel moe zijn en er zo de kans is om tussendoor te rusten. Ook handig als je droge kleren nodig hebt na de waterattracties 
We hebben gewoon via hun site geboekt dacht ik (man heeft dat geboekt). En dat zal wel niet het voordeligst zijn.

Het is zeker kleiner dan de Efteling, minder ruim opgezet (en daardoor hectischer). Maar een dag zou ik niet genoeg vinden dan moet je toch dingen overslaan. We zijn ook naar een show geweest.

grasspriet1980

grasspriet1980

15-09-2021 om 15:44 Topicstarter

Dank voor de reacties; ik heb op de site gekeken; er zijn 4 hotels op het terrein als ik goed kijk maar bij maar 1 hotel is de entree inclusief. Bij dat hotel kwam ik op 400 euro uit voor 1 nacht voor 2 personen (ga alleen met jongste; met elk kind gaan we 1x per jaar even 1 op 1 weg). Dat vind ik wel erg veel geld. Dan kan ik beter 2 losse tickets voor 2 dagen doen en een ander hotel, dan ben ik de helft kwijt. Of kijk ik niet goed? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.