Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Het gekste mee op vakantie

nav een ander topic, op verzoek: wat was t gekste dat je meenam op vakantie?

TineWinkel

TineWinkel

29-09-2026 om 07:53 Topicstarter

wij nemen altijd 3 opstapkrukjes mee. Vroeger met de tent al, nu met de caravan nog steeds. Multi inzetbaar: als extra zitgelegenheid,  bijzettafeltje of als krukje om de luifel makkelijker te kunnen inrollen. Compact, want stapelbaar, tussen de pootjes past nog n slaapzak. 

Niet heel vreemd, maar we krijgen altijd heel verbaasde blikken.

De airfryer, voor de sfbakbroodjes 

Niet zelf maar mijn man: Soldeerbout met smal puntje. Altijd handig om aan auto of aanhanger het elektrische systeem te repareren.
Regelmatig gebruikt door man en ook wel gebruikt door anderen op de camping die zagen dat man zat te solderen en kwamen vragen of man kon helpen of dat ze de bout mochten lenen. 
De laatste vakantie heel vaak nodig gehad. Bij iedere rit met de aanhanger brandde het linker achterlicht door. 
Er waren zelfs extra "uitstapjes" nodig naar de automaterialenhandel.

De Pasta machine, en een deegroller.

Een ouderwetse typmachine. 
Ik was een jaar of 13 en ging met mijn ouders naar een bungalow voor een lang weekend. Ik zat net voor mijn type-examen dus de typmachine ging mee. 

onze eerste kampeervakantie in spanje: man driedelig pak en een wekker ( had niets met elkaar te maken)

Nou, het tosti-ijzer dus 😂. Is al vaak van pas gekomen als het Franse pain complet weer na 1 dag hard was.

Bakblik schreef op 29-09-2026 om 08:05:

Niet zelf maar mijn man: Soldeerbout met smal puntje. Altijd handig om aan auto of aanhanger het elektrische systeem te repareren.
Regelmatig gebruikt door man en ook wel gebruikt door anderen op de camping die zagen dat man zat te solderen en kwamen vragen of man kon helpen of dat ze de bout mochten lenen.
De laatste vakantie heel vaak nodig gehad. Bij iedere rit met de aanhanger brandde het linker achterlicht door.
Er waren zelfs extra "uitstapjes" nodig naar de automaterialenhandel.

Dit is eigenlijk best een goede. Man is monteur geweest en tot nu toe niet nodig gehad maar je weet maar nooit.

Herfstappeltaart schreef op 29-09-2026 om 08:25:

Nou, het tosti-ijzer dus 😂. Is al vaak van pas gekomen als het Franse pain complet weer na 1 dag hard was.

De charme van Frankrijk is toch juist elke ochtend vers stokbrood halen voor het ontbijt?

Tijgeroog schreef op 29-09-2026 om 09:00:

[..]

De charme van Frankrijk is toch juist elke ochtend vers stokbrood halen voor het ontbijt?

Wij huren graag afgelegen huisjes ik neem meestal afbakbroodjes mee. Maar het tosti ijzer van herfstappeltaart heeft mij wel op een idee gebracht.

Ik neem een mokkapotje mee, behalve als ik op gas moet koken.

Tijgeroog schreef op 29-09-2026 om 09:00:

[..]

Stokbrood nee, da's echt niet goed voor mijn stoelgang  . Pain complet en anders niks. Wij hebben ook geen zin om elke morgen te moeten aankleden voor we kunnen ontbijten. Joggingpak aan en heerlijk aan de koffie met een volkorenboterhammetje  (dus voor we ons in het openbaar vertonen)

Damoontje schreef op 29-09-2026 om 08:20:

Een ouderwetse typmachine.
Ik was een jaar of 13 en ging met mijn ouders naar een bungalow voor een lang weekend. Ik zat net voor mijn type-examen dus de typmachine ging mee.

Jij wint.

We kopen wel vaak voor tussendoor van die heerlijke Franse gebakjes, dat dan weer wel.

Herfstappeltaart schreef op 29-09-2026 om 09:22:

[..]

Jij wint.

Nu al en winnaar uitroepen? Er zijn nog geen 30 reacties! We kunnen nog even wachten tot vanavond dan kunnen degenen die nu werken ook nog reageren.😜

Bakblik schreef op 29-09-2026 om 09:42:

[..]

Nu al en winnaar uitroepen? Er zijn nog geen 30 reacties! We lymfeklieren nog even wachten tot vanavond dan kunnen degenen die nu werken ook nog reageren.😜

Lymfeklieren? Ik voel een nieuw topic aankomen, wat is de mafste autocompletefout die je ooit op het forum gemaakt hebt! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.