Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Help Suzy de herfst door: vakantiebestemming gezocht

Kaapverdië of een ander Afrikaans land.

lientje69 schreef op 20-10-2025 om 20:29:

[..]

Klopt. Mijne gaat ook maar tot 1000 euro

Dat bedrag kan je gewoon ophogen. Mijne gaat tot 2000 euro. Dat is meestal genoeg. Want je kunt natuurlijk ook gelijk geld inleggen nadat je iets met je credit card betaald hebt. Maar dan is het wel alsnog verzekerd. 

SuzyQFive

SuzyQFive

21-10-2025 om 10:11 Topicstarter

MarvelousM schreef op 21-10-2025 om 10:09:

[..]

Dat bedrag kan je gewoon ophogen. Mijne gaat tot 2000 euro. Dat is meestal genoeg. Want je kunt natuurlijk ook gelijk geld inleggen nadat je iets met je credit card betaald hebt. Maar dan is het wel alsnog verzekerd.

Hangt compleet van je maandelijkse inkomen af of je dat mag ophogen. 

SuzyQFive schreef op 21-10-2025 om 10:11:

[..]

Hangt compleet van je maandelijkse inkomen af of je dat mag ophogen.

Dan nog kan je 1000 euro ook elke keer tussendoor aflossen.

En ik had echt geen torenhoog inkomen toen ik de mijne op 2000 kon zetten. 

Hier ook een stem voor Malta. Veel bezienswaardigheden, op het hoofdeiland is alles goed te doen met het OV, er rijden veel bussen. In Valetta is er niet echt een zandstrand, maar vlak bij ons hotel was wel een goed punt waarin je zo de zee in kon duiken. Dat deden we elke ochtend voor het ontbijt.

SuzyQFive

SuzyQFive

22-10-2025 om 00:34 Topicstarter

Heb Malta uitgeplozen maar kon er alleen met rotvliegtijden komen/gaan met mijn mogelijke keuzes (is ook kort tevoren natuurlijk), helaas. Dus Malta wordt zeker een andere keer. 
Ben uiteindelijk toch voor Malaga gegaan (vlakbij). De temperaturen blijven lekker en 3/4 weerapps zeggen dat het wel mee gaat vallen met de regen. Ik ga het wel zien  
Het hotel heeft iig een Spa en gezien de goede treinverbindingen kan je alle kanten op. 

MarvelousM schreef op 21-10-2025 om 12:36:

[..]

Dan nog kan je 1000 euro ook elke keer tussendoor aflossen.

En ik had echt geen torenhoog inkomen toen ik de mijne op 2000 kon zetten.

En toch kijkt de Rabobank daarvoor naar het salaris. Verder is dit een prive kwestie tussen TO en haar bank. Relevant voor dit draadje is, dat TO een bestemming zoekt waar je zonder auto op pad kan. 

Correctie: inmiddels gevonden heeft.

Alvast een hele fijne vakantie gewenst Suzy!

Mooie keuze SuzyQFive Malage is een leuke stad en als je een dagje minder weer hebt kun je naar een museum. Picasso en CarmenThijssen vond ik beide de moeite waard.

Veel plezier!

Malaga is een hele leuke stad. Behapbaar qua omvang maar zeker genoeg te doen om je te vermaken. Veel plezier!

Leuk Malaga en inderdaad ben je vanuit daar zo in andere mooie steden met de trein.

Tochtje naar Marbella zou ik je afraden. Saaie dure stad tenzij je heel erg houdt van kijken naar dure boten in de haven ed.

Leuk, Malaga. 
Ik woon in Spanje en de Spaanse weersites geven nauwelijks regen aan. Wel zal de temperatuur vanaf zondag een stuk zakken.
Veel plezier!

Ooit in Granada geweest, dat had toen een goede busverbinding met Malaga. In/nabij Granada is het Alhambra. https://nl.wikipedia.org/wiki/Alhambra_(fort)
Deels betaalde toegang deels vrij toegankelijk.

SuzyQFive

SuzyQFive

24-10-2025 om 00:44 Topicstarter

Tuinfluiter schreef op 22-10-2025 om 07:49:

Mooie keuze SuzyQFive Malage is een leuke stad en als je een dagje minder weer hebt kun je naar een museum. Picasso en CarmenThijssen vond ik beide de moeite waard.

Veel plezier!

Oh ja, goed idee idd!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.