Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Canarische eilanden

We willen graag een weekje naar de Canarische eilanden in februari/maart.
Wie heeft er tips qua hotel? Ik zie door de bomen het bos niet meer. 
We zoeken een all inclusief resort met een mooi zwembad voor de kids (2 en 3) met een paar glijbanen of speeltoestellen en een speeltuin.
Vaak is het een bad zonder vermaak voor de kinderen of is er geen speeltuin aanwezig.
Alvast bedankt voor t meedenken.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-02-2022 om 06:31

Hotel Barcelo Lanzarote Mar is leuk voor kinderen. 

Feliz1990

Feliz1990

03-02-2022 om 07:58 Topicstarter

thnx voor de tip! Ik zie dat die keten meerdere hotels heeft. Ziet er goed uit 😊

Is het in februari/maart daat al warm genoeg om te zwemmen?

Meesje schreef op 03-02-2022 om 08:04:

Is het in februari/maart daat al warm genoeg om te zwemmen?

De zee is meestal te fris, het zwembad kan vaak wel want daar is het wat beschutter. Maar garantie heb je nooit, we hebben er alle weersoorten meegemaakt. Soms heerlijk en soms prima om wat te doen, maar te fris om te zwemmen, tot hoosbuien. 

Feliz1990

Feliz1990

03-02-2022 om 08:30 Topicstarter

Over het algemeen is het prima weer! Het is er nu ook een graad of 22-24. Dat is perfect.
Verder zijn er helaas weinig bestemmingen die geel zijn en niet al te ver vliegen. Ivm de kids willen we geen super lange vliegreis.
Maar als je tips hebt voor andere bestemmingen? ze zijn welkom!

Wil je perse all inclusive? Op Tenerife heb je Parque Santiago, het zijn appartementen maar waren heel fijn. Wij zaten in nummer 4, nummer 3 is meer geschikt voor kinderen. Op Tui staan ze. 
Op Gran Canaria leek mij Lopesan heel mooi, in Maspalomas. Wij zaten een stuk vanaf het strand in een appartement maar daar zou ik ooit eens heen willen. Weet niet of het all inclusive is.

Of op Lanzarote H10. Zitten volgens mij ook op de andere eilanden. Wij gaan bijna  nooit all inclusive maar hier zijn verschillende mensen die ik ken tevreden over.

Ben zelf al een aantal keer op Lanzarote en Tenerife en Fuerteventura geweest in deze periode en de temperatuur is goed. Let er wel op dat er een verwarmd zwembad is , anders is dat nog echt te koud. Het is wel heerlijk terrasjes en wandelweer over het algemeen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.