Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

camping tips

Wij zijn op zoek naar campings in Nederland om af en toe een weekend te gaan kamperen in een 4 persoonstent en een klein bijzettentje voor oudste kind. We zoeken campings met afgebakende plaatsen, met privacy; dus geen plek op een veldje. Bestaat dat uberhaupt? We zijn nieuwe kampeerders
Gaan deze week naar camping Dishoek; dat wordt onze vuurdoop, maar die heeft niet echt privacy plekjes; die hebben we uitgezocht vanwege de goede locatie aan het strand. Maar voor een andere keer ben ik dus op zoek naar een camping met meer beschutte plekjes.
In een duinpan lijkt me bijvoorbeeld gaaf; dat je echt wat beschut zit en niet directe buren hebt zeg maar. Of een camping met struiken/heggen om de plek heen zodat je niet bij elkaar op het bord kijkt  

Camping 't Vlintholt in Odoorn/Drenthe, midden in het bos niet te groot met veel privacy. 

Ik tip nog maar een keer de facebookpagina altenatieve vakanties met kinderen 

camping de noordster in Dwingeloo heeft ook veldjes, maar ook wat meer privé plekken in het bos. En daarnaast wel de mogelijkheid voor de kids om van alles te doen als je dat wil. En je loopt zonder natuurgebied met heide in vanaf de camping. 

Ik vind camping Klein Frankrijk heel mooi. Klein, met zwemplas met bootjes. 

grasspriet1980

grasspriet1980

22-08-2021 om 21:12 Topicstarter

Dank voor de tips tot zover. Ik ga ze bekijken!

Camping  Kogerstrand op Texel heeft plaatsen in de duinen. Elke plek is anders. Het is wel een hele grote camping maar door die plaatsen voelt dat niet zo.

ik denk dat camping rabbit hill dit heeft als ik de foto's en plattegrond bekijk. Ben er zelf nooit geweest maar deze camping van de week bekeken. Heeft bungalows en kampeerplekken. 

wolkewitje schreef op 22-08-2021 om 21:06:

Ik vind camping Klein Frankrijk heel mooi. Klein, met zwemplas met bootjes.

Ja, daar ben ik ook eens geweest. Het veld in het midden was toen hoog begroeid met weidebloemen. Je kijkt dus alleen op buurmans bord als je over het pad loopt en dan nog moet je moeite doen. 

Heel leuk ook vond ik het bosgebied waar je alleen met een kruiwagen kunt komen.

Wij reizen dagelijks verder dus we zien altijd veel campings. Altijd op de bonnefooi, dus soms is alles vol en/of staan we op een ongunstige plaats. Maar deze camping weet ik nog bij naam! Die heeft indruk gemaakt .

Oh, ik had de hele tijd de camping van Floortje Dessing in mijn hoofd maar die ligt in Drenthe en heet camping buitenland

Poezie schreef op 23-08-2021 om 10:48:

Oh, ik had de hele tijd de camping van Floortje Dessing in mijn hoofd maar die ligt in Drenthe en heet camping buitenland

Ik woon daar vlakbij. 

Daar kom je een hoop BN'ers tegen: halina reijn, art rooijakkers. Ohnee, doe willen privacy en jij ook... 

Brienne schreef op 23-08-2021 om 12:49:

[..]

Ik woon daar vlakbij.

Daar kom je een hoop BN'ers tegen: halina reijn, art rooijakkers. Ohnee, doe willen privacy en jij ook...

Floortje Dessing is 1 van de eigenaren. Dat wil ze zelf ook prima weten hoor, gezien de reclame die ze er zelf voor maakt.

Ik snap niet waarom jij het nodig vindt om die andere namen te noemen. 

Ik sta nu op Rabbit Hill en die heeft dat inderdaad. Wega bij Weert heeft ook zulke plekjes. Morgenrood bij Oisterwijk ook. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.