Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Camping Costa Brava met puber

We zijn weer bezig met het uitzoeken van een camping voor de zomervakantie van 2026. Altijd fijn die voorpret.
Vorig jaar achter niet helemaal goede keuzes gemaakt qua campings, dus voor komend jaar wil ik extra goed mijn best doen om iets te vinden wat het hele gezin leuk vindt.
Wensen: aan zee in de Costa Brava, liefst op loopafstand van het strand en een boulevard en wat leuk is voor pubers. Als het even kan ook nog een zwembad met glijbaan op de camping voor de jongst.

Hebben jullie tips? Wij zoeken trouwens een staanplaats.

Campings in Spanje aan zee zijn vaak prachtig maar niet goedkoop. El Delfin Verde ligt aan het strand maar geen boulevard.  Is een grote camping waar alles voor de jeugd is en vanaf 4 jaar tot jong volwassenen incl disco. 

Ik ben als puber met mijn zus in die regio gaan kamperen. Simpel met een tentje, dus mogelijk niet wat jullie zoeken, maar wij zaten in Calella. Iets onder de Costa Brava, meer richting Barcelona. Maar je kan vanaf daar prima met de trein naar het zuiden naar Barcelona, of juist richting het noorden. Iets noordelijker, vlakbij Lloret de Mar, is ook een heel leuk waterglijbanenpark. In 2005 was dat prima te doen qua kosten. Geen idee of het inmiddels vergane glorie of spuugduur is, maar wij (destijds 15 en 19) vonden het toen heel leuk. Ik weet niet hoe jong jullie jongste is en of dat park ook voor die leeftijd leuk is, maar dat is online vast te vinden. Onze camping lag op loopafstand van het strand, maar in dat gebied langs de kust zijn er vast meer soortgelijke campings. 

Ik ben jaren geleden met mijn pubers naar camping Las Dunas geweest. Ze hebben er de tijd van hun leven gehad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.