Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

boeken via prijsvrij?

Voor een weekje Tenerife in de voorjaarsvakantie wil ik graag boeken via prijsvrij.nl
Iemand ervaring met dit bedrijf? Of beter bij het wat duurdere d-reizen boeken?

D-reizen is toch failliet?? Daar zou ik sowieso niks boeken als die een doorstart hebben gemaakt. Prijsvrij ken ik wel, bestaat ook al lang. Maar zelf nooit daar geboekt.

Ik heb er ooit een keer geboekt. Helemaal prima, niets meer of minder dan andere aanbieders.
Recent via Vakantiediscounter een reis gedaan, ook prima.

Heb je ook Duitse aanbieders bekeken, kan nogal schelen nl.

Mijn dochter is net naar Italie geweest met prijsvrij, vluchten goed geregeld vanaf Rotterdam, erg net hotel. Tevreden klant dus.

De naam D-reizen is na het faillissement gekocht door de eigenaar van Prijsvrij. Dus het maakt niet veel uit denk ik. Ik heb geen ervaring met Prijsvrij.
https://www.ad.nl/economie/nieuwe-eigenaar-d-reizen-ziet-toekomst-in-reiswereld-en-heropent-meer-dan-100-winkels~a20d7aae/

grasspriet1980

grasspriet1980

03-11-2021 om 16:57 Topicstarter

Dank! Ik ga boeken vanavond!

grasspriet1980

grasspriet1980

03-11-2021 om 16:59 Topicstarter

Duitse aanbieders heb ik bekeken, althans Alltours. Scheelt niet veel, maar ik ben beetje huiverig om daar te boeken; mocht Corona tegen die tijd nog steeds zo opleven en er misschien weer reisrestricties komen wil ik wel graag in het Nederlands te woord kunnen staan...

Bij Alltours word je toch in het Nederlands te woord gestaan en je kunt via de website ook gewoon in het Nederlands boeken.

Er zijn meer Nederlandstalige reisaanbieders in Duitsland.
Maar dat jij tevreden bent met de prijs is het belangrijkst en dat je er een goed gevoel bij hebt.

Fijne vakantie en geniet van de voorpret  !

grasspriet1980

grasspriet1980

04-11-2021 om 20:51 Topicstarter

Dank voor de tip van Alltours; daar heb je inderdaad ook een nederlandse site van. En hier kun je tot 7 dagen voor vertrek gratis annuleren nu. Dus daar geboekt! 

Leuk! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.