Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Bijzonder eten met groep in stad Overijssel

Voor ons team mag ik een uitje bedenken, we zijn maar met een kleine groep (8 personen) en waar iedereen blij van wordt is eten. Echter wil ik niet dat we met z'n allen de hele tijd aan één tafel zitten naast dezelfde persoon en dus zoek ik een activiteit in combinatie met het eten.

De startplek moet goed bereikbaar zijn met het OV vandaar dat ik aan een stad vast zit. Happen en trappen is leuk maar niet iedereen heeft een fiets mee. De meeste personen wonen in Enschede maar Hengelo of Deventer zou ook helemaal prima zijn.

We spreken af in november dus een BBQ donut of dergelijke vind ik niet zo'n goed idee. Iemand hier een suggestie?

https://www.actieftwente.nl/buiten-activiteiten-corona-twente/dinertochten/

Dit zit in Denekamp. Je kan er evt met de bus komen. Dacht dat de bushalte er vlakbij zit (zat hij iig altijd wel). Ze hebben daar ook fietsen enzo dus dan hoef je zelf niks mee te nemen.

Hebben ze in die regio geen foodtours dat je met de auto van restaurant naar restaurant rijdt en op alle locaties een gerecht eet? 

Ik zou t wel weten: geen activiteit en de chefs table bij de Librije. Als je budget het toelaat, meestal niet 

Ik heb ooit, jaren geleden, een keertje een moorddiner gehad met een team in een restaurant in Enschede. Dat was hilarisch en we hebben heerlijk gegeten. 

Ninoea schreef op 13-09-2021 om 16:26:

Ik heb ooit, jaren geleden, een keertje een moorddiner gehad met een team in een restaurant in Enschede. Dat was hilarisch en we hebben heerlijk gegeten.

Dat is volgens mij van de plaatselijke toneelvereniging. Ook eens gedaan, was erg leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.