Vakantie en reizen Vakantie en reizen

Vakantie en reizen

Sophia_!

Sophia_!

21-09-2021 om 13:12

B&B omgeving Arnhem

Ik ga vandeweek een motortochtje doen in de regio Arnhem/Posbank/Veluwe. Weet iemand in die regio een leuke B&B, of heeft iemand zin om mee te zoeken? 

Ik verblijf normaal gesproken altijd in hotels, maar een b&b lijkt me ook weleens leuk.

Geen idee of er plek beschikbaar is, maar zoek eens op De Panoven Zevenaar. Mooi oude gebouwen omgebouwd tot restaurant en B&B in een mooie omgeving op steenworp van Arnhem.

Kan je voor motorrijden trouwens ook de Achterhoek aanraden. Vanaf Arnhem richting Doetinchem, Aalten, Winterswijk en dan vooral veel provinciale wegen of landweggetjes nemen. Prachtig gebied met afwisselende landschappen.

Sophia_!

Sophia_!

21-09-2021 om 14:57

Groenebroek schreef op 21-09-2021 om 13:31:

Geen idee of er plek beschikbaar is, maar zoek eens op De Panoven Zevenaar. Mooi oude gebouwen omgebouwd tot restaurant en B&B in een mooie omgeving op steenworp van Arnhem.

Kan je voor motorrijden trouwens ook de Achterhoek aanraden. Vanaf Arnhem richting Doetinchem, Aalten, Winterswijk en dan vooral veel provinciale wegen of landweggetjes nemen. Prachtig gebied met afwisselende landschappen.

De Panoven ziet er echt leuk uit, ik heb meteen geboekt. Bedankt! 

De Achterhoek staat zeker nog op de wenslijst, daar willen we binnenkort eens een paar dagen gaan rijden. 

Leuk, alvast een fijne tijd in mijn regio gewenst!

Sophia_!

Sophia_!

21-09-2021 om 15:19

Groenebroek schreef op 21-09-2021 om 15:00:

Leuk, alvast een fijne tijd in mijn regio gewenst!

Dankjewel! Ik ben wel jaloers als dat je regio is hoor, echt zo mooi daar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.