Vakantie en reizen
Bellebelle
11-06-2025 om 14:18
Airpods in het vliegtuig?
Ik heb binnenkort een lange vlucht voor de boeg, langer dan 10 uur. Het is al meer dan 20 jaar geleden dat ik dezelfde vlucht heb gemaakt. Ik denk eraan mijn noice cancelling koptelefoon of mijn airpods mee te nemen. Is het mogelijk om daarmee om naar het geluid van de films aan boord te kijken?
Wie heeft er verder nog tips? Ik trek comfortabele kleding aan, in laagjes, zodat ik iets aan of uit kan doen als ik het te warm / koud krijg. Gelukkig kan ik vrijwel overal slapen, dus daar verwacht ik niet veel problemen van.
Bellebelle
16-06-2025 om 11:23
Ik heb inderdaad ook airpods met noice cancelling. Maar ook een noice cancelling koptelefoon, die sluit toch net weer iets beter af, is mijn ervaring. Die is bedraad, dus waarschijnlijk heb ik daar geen problemen mee. Bedankt voor de ervaringen in ieder geval.
Bellebelle
26-07-2025 om 13:49
Even update, inmiddels zijn de lange heen- en terugvlucht geweest. De echte life saver bleek uiteindelijk een noice cancelling koptelefoon. Dan hoorde ik het geluid van de motoren niet zo en kon ik rustig films kijken en luisterboeken luisteren. Ik heb een groot deel van de vlucht mijn ogen dichtgedaan en misschien ook wat geslapen. Ik had in ieder geval beide kanten op weinig last van jetlag.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.