Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Winter Spelen 2022 Bejing.


Ik kijk ook! Ik keek bij de zomerspelen ook wel naar de bbc, Eurosport of Duitse zenders. Die laatsten zenden vast wel veel uit, Duitsland doet overal wel aan mee denk ik

Het is goed dat jullie er hier over beginnen. Ik was helemaal vergeten dat het binnenkort gaat beginnen!

Ik vind, heel on-Hollands van mij, schaatsen niet zo heel boeiend. De biatlon, kunstschaatsen, curling & schansspringen vind ik de aankomende weken wel leuk om te kijken.

Ik ga aankomende week dus maar weer eens mijn Discovery plus account afstoffen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-01-2022 om 17:53

Crazycatlady schreef op 30-01-2022 om 17:01:

Het is goed dat jullie er hier over beginnen. Ik was helemaal vergeten dat het binnenkort gaat beginnen!

Ik vind, heel on-Hollands van mij, schaatsen niet zo heel boeiend. De biatlon, kunstschaatsen, curling & schansspringen vind ik de aankomende weken wel leuk om te kijken.

Ik ga aankomende week dus maar weer eens mijn Discovery plus account afstoffen.

Oh ja, de biatlon. Dat vind ik ook mooi om te zien.

Shit, ik bedenk me net dat ik tijdens de opening visite heb en verplaatsen is beetje lomp, want komt dan speciaal omdat ik weer een jaartje grijzer wordt. Valt het erg op als ik het op de achtergrond op zet en af en toe even naar de visiste kijk en hum om te doen of ik luister?

Gewoon vragen of ze ook willen kijken, lollypopje. 

Ik kijk graag naar shorttrack, de biatlon en curling. Dat volg ik nu ook. 

_Arianna_ schreef op 30-01-2022 om 19:49:

Gewoon vragen of ze ook willen kijken, lollypopje.

Ik kijk graag naar shorttrack, de biatlon en curling. Dat volg ik nu ook.

Mijn huiskamer is nogal klein, dus visiste zit voor de tv 😂

Ach, ik kijk later wel stukjes terug.

Friezinnetje

Friezinnetje

30-01-2022 om 19:55 Topicstarter

ik zal morgen collega even vragen of wij het ook op een scherm op het werk kunnen krijgen. Is wel leuk om het met deelnemers te volgen (en voor mij )

De openings is dan weer iets wat ik vaak oversla. Ik vind het altijd tenenkrommende tv.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-02-2022 om 09:10


https://www.ad.nl/olympische-spelen/dit-is-de-laatste-medailleprognose-voor-teamnl-in-peking~a5c9f505/

Nederland wint bij de komende Olympische Spelen in Peking twintig medailles, is de voorspelling. We staan daarmee op de vierde plek. Best knap! 

Allemaal bij het schaatsen en shorttrack. Dat is wel eenzijdig, maar we zijn natuurlijk niet een echt wintersportland verder 

De eerste sporten beginnen al vandaag.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-02-2022 om 13:56

Crazycatlady schreef op 02-02-2022 om 13:53:

De eerste sporten beginnen al vandaag.

Haha, goed dat je het zegt. Ik zit nu curling te kijken 😂

Peen schreef op 02-02-2022 om 13:56:

[..]

Haha, goed dat je het zegt. Ik zit nu curling te kijken 😂

Staat hier ook op.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-02-2022 om 14:09

Ook ik lig curling te kijken 

Ik zit niet de hele dag te kijken 
Af en toe wat stukjes 
Oudste zoon hoopt dat zijn juf morgen nog ziek is en dat er dan ook geen vervanging is, zodat hij naar de openingsceremonie kan kijken 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.