Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Winter Spelen 2022 Bejing.


Friezinnetje

Friezinnetje

18-02-2022 om 08:00 Topicstarter

Coreopsis schreef op 18-02-2022 om 07:50:

Arm kind. Ook de eerste reactie van haar coach, geen troostende arm maar verwijten.

Terwijl de coach zichzelf verwijten moet gaan maken 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-02-2022 om 08:18

Net bij de skicross een skiër met camera op zijn helm. Gaaf om die beelden te zien (en hij was ook nog eens de laatste in zijn serie - vervelend voor hem, maar mooi voor het beeld.)

Friezinnetje

Friezinnetje

18-02-2022 om 08:20 Topicstarter

Coreopsis schreef op 18-02-2022 om 08:18:

Net bij de skicross een skiër met camera op zijn helm. Gaaf om die beelden te zien (en hij was ook nog eens de laatste in zijn serie - vervelend voor hem, maar mooi voor het beeld.)

haha, ik dacht ook, ze hebben de goeie de camera gegeven, is net nog wat spectaculairder als er nog een paar voor skiën 

Friezinnetje schreef op 18-02-2022 om 08:20:

[..]

haha, ik dacht ook, ze hebben de goeie de camera gegeven, is net nog wat spectaculairder als er nog een paar voor skiën

Ik heb het idee dat degene met de langzaamste kwalificatie tijd de camera krijgt want bij de dames en de cross op snowboard had ook de achterste een camera. Ik vind het wel een erg leuke sport om naar te kijken.

Ik heb gisteren ook naar het kunstrijden gekeken heb veel mooie uitvoering gezien waaronder de Nederlandse en de Belgische. De Russische dames vind ik pijnlijk om naar te kijken. Viervoudige sprongen ongelooflijk knap maar alleen te doen voor hele jonge meisjes die pupertijdsremmers krijgen in combinatie met te weinig eten en drinken en een zeer streng trainings regime. Ik vind het barbaars en het is goed als de leeftijd naar 17 gaat.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-02-2022 om 10:40

Goud voor Krol! Maar wat zuur voor Verbij...

Wat knap van Krol en wat ontzettend sneu voor Verbij. 
Wat ontzettend triest, dat een wissel je zo kost.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 10:41

Coreopsis schreef op 18-02-2022 om 10:40:

Goud voor Krol! Maar wat zuur voor Verbeij...

Mooi 🥳 

En 🤯 , echt zuur...

Peen schreef op 18-02-2022 om 10:41:

[..]

Mooi 🥳

En 🤯 , echt zuur...

Ik zat echt naar het scherm te roepen van verbijstering en medelijden. Was een vastgelopen plaat, want bleef nogal hangen in het "ah nee, wat sneu" roepen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 10:51

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 10:47:

[..]

Ik zat echt naar het scherm te roepen van verbijstering en medelijden. Was een vastgelopen plaat, want bleef nogal hangen in het "ah nee, wat sneu" roepen

😂 hier iets soortgelijks, "oh nee, oh nee" kwam er zo ongeveer uit bij mij 

Friezinnetje

Friezinnetje

18-02-2022 om 11:03 Topicstarter

Jaa, weer goud! Super

Kay erg jammer, snap het ook wel dat hij dan zegt, ik rijd niet meer door. Hein Otterspeer kan toch niet met de druk om gaan. 

morgenochtend nog de massastart en dan is het weer klaar

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 21:01:

morgenochtend nog de massastart en dan is het weer klaar

Dat kan ik niet eens zien omdat het te vroeg is.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-02-2022 om 22:08

Lollypopje schreef op 18-02-2022 om 21:01:

morgenochtend nog de massastart en dan is het weer klaar

Jammer he, het gaat altijd te snel 

Ik wil de aankomende dagen nog de 2 curling finales kijken, de vrije kür bij het paarrijden en het schaatsgala.

Voorlopig heb ik dus nog genoeg te kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.