Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Olympische Spelen 2026

Wie kijkt er ook? Ik vind het super dat het in Europa is waardoor er geen tijdsverschil is. En na die corona spelen de vorige keer is dit toch wel weer leuk

Ik vond bij het schaatsen het beeld van de drones juist heel vervelend kijken.

Joszy

Joszy

09-02-2026 om 18:36 Topicstarter

Spannend hoor, deze 1000 meter. Wat een tijd van Femke Kok!

En Jutta er onderdoor! 

Wow, echt zo spannend! Ik vind het heel leuk voor haar dat het gelukt is, en voor Femke ook!

Geweldig dat Femke een medaille heeft! 

wauw wauw wauw 

Ik heb het niet droog gehouden, prachtig! 🇳🇱

Hoe mooi was dit!

Wauw, diep respect voor Jutta.

Fantastisch gereden door de dames. En Jake Paul zat als een puppy te huilen op de tribune. 🥹

Poezenmeisje schreef op 09-02-2026 om 22:03:

Fantastisch gereden door de dames. En Jake Paul zat als een puppy te huilen op de tribune. 🥹

Das liefde 🥰 

fantastisch! Trots op onze dames🧡

Ik heb er niks van gezien 😁 vind schaatsen zo saai om naar te kijken, dus dat volg ik niet. De big air van de vrouwen was weer prachtig!! De ontlading bij Kokomo Murase was geweldig! Die laatste sprong en de landing gewoon goed, heel mooi. Daar kan ik echt van genieten. Morgen ga ik nog even het freestyle skiën terug kijken ook.

Poezenmeisje schreef op 09-02-2026 om 22:03:

Haha, dat was wel heel schattig ja

Was wel echt even spannend vond ik. Leuk om naar te kijken!

geweldig, de 1000m vrouwen. Ik heb met kippenvel zitten kijken. Shorttrack wil ik wel zien, maar ja… werk…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.