Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Wat is lekker zoenen?

Leek me hier het beste passen, zo niet, verplaats gerust  

Naar aanleiding van een gesprek met een vriendin vraag ik me af: wat vinden jullie 'lekker zoenen'? Wanneer kan iemand goed zoenen? 

En vooral: zijn er liefhebbers van de wasmachinezoen? Zij kon zich dat niet voorstellen. Ik vind het ook niks. Maar we hebben allebei wel dergelijke zoeners getroffen, dus moeten er toch mensen zijn die het lekker vinden?


Haha ik weet precies wat je bedoelt met de wasmachinezoen, aka de propeller. Nee, ik vind dat niets, net als de happende vis of de kwijlende rottweiler.
Ik heb het liefste een beetje zacht, afwisseling en niet teveel speeksel.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

04-09-2021 om 13:59

Je plaatst dit nu hier in de pijler Seksualiteit, en daar hoort het volgens mij ook het beste thuis. Maar je kunt je natuurlijk de vraag stellen, is zoenen een sexuele handeling? Er komt immers geen geslachtsdeel bij kijken. Maar goed, dat is een andere discussie.

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik zou het niet weten. Ik heb helaas weinig ervaring met zoenen. Maar als je iemand een wasmachinezoen wil geven, dan moet je niet vergeten om er een beetje waspoeder bij te doen.

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

04-09-2021 om 14:04

BeertjeColargol schreef op 04-09-2021 om 13:59:

Je plaatst dit nu hier in de pijler Seksualiteit, en daar hoort het volgens mij ook het beste thuis. Maar je kunt je natuurlijk de vraag stellen, is zoenen een sexuele handeling? Er komt immers geen geslachtsdeel bij kijken. Maar goed, dat is een andere discussie.

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik zou het niet weten. Ik heb helaas weinig ervaring met zoenen. Maar als je iemand een wasmachinezoen wil geven, dan moet je niet vergeten om er een beetje waspoeder bij te doen.

Nouuu, op een goede zoen reageren je geslachtsdelen wel hoor! 😁

Mallebeppie schreef op 04-09-2021 om 14:04:

[..]

Nouuu, op een goede zoen reageren je geslachtsdelen wel hoor! 😁

Zeker weten. Zoenen hoort zeker bij seksualiteit. Man en ik zoenen overigens zelden, want hij bakt er niets van (kan andere dingen dan wel weer heel goed), maar in mijn puberjaren heel wat afgezoend en dat gaf wel bepaalde kriebels

Een goede zoen is intens en aftastend. Met tong, maar de tong is niet dominant en wordt vooral gebruikt om elkaar te teasen; puntjes werk; en niet om te controleren of de ander nog amandelen heeft



Zoenen is iets voor tieners.

(lekker/goed) zoenen is voor mij meer intimiteit dan welke andere seksuele handeling dan ook. Kan iemand niet lekker zoenen hoeft de rest voor mij ook niet!

BeertjeColargol schreef op 04-09-2021 om 13:59:

Je plaatst dit nu hier in de pijler Seksualiteit, en daar hoort het volgens mij ook het beste thuis. Maar je kunt je natuurlijk de vraag stellen, is zoenen een sexuele handeling? Er komt immers geen geslachtsdeel bij kijken. Maar goed, dat is een andere discussie.

Maar om antwoord te geven op je vraag, ik zou het niet weten. Ik heb helaas weinig ervaring met zoenen. Maar als je iemand een wasmachinezoen wil geven, dan moet je niet vergeten om er een beetje waspoeder bij te doen.

Mag hopen, gezien je geen tot weinig ervaring hebt, dat je het verschil tussen seks en intimiteit inmiddels wel weet?

Kersje schreef op 04-09-2021 om 15:34:

(lekker/goed) zoenen is voor mij meer intimiteit dan welke andere seksuele handeling dan ook. Kan iemand niet lekker zoenen hoeft de rest voor mij ook niet!

Dat dacht ik ook altijd, maar heb wel geleerd een man niet volledig af te schrijven als hij niet goed kan zoenen. Heb de beste seks van mijn leven met een slechte zoener

MoederBarberin schreef op 04-09-2021 om 15:44:

[..]

Dat dacht ik ook altijd, maar heb wel geleerd een man niet volledig af te schrijven als hij niet goed kan zoenen. Heb de beste seks van mijn leven met een slechte zoener

Helaas heb ik een andere ervaring, nl dat de seks nog zo goed kan zijn, het voor mij op den duur niet werkt als hij een beroerde zoener is. Ik wil nl ook weleens alleen heerlijk zoenen zonder dat er seks van komt. Maar begrijp zeker wel dat dit niet voor iedereen opgaat hoor 

willem1959 schreef op 04-09-2021 om 15:28:

Zoenen is iets voor tieners.

Willempie toch, nu sla je de plank wel heel erg mis.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

04-09-2021 om 16:07

Kersje schreef op 04-09-2021 om 15:36:

[..]

Mag hopen, gezien je geen tot weinig ervaring hebt, dat je het verschil tussen seks en intimiteit inmiddels wel weet?

Waarom zou ik dat niet weten? Daar hoef je toch geen ervaring voor te hebben?

Moxxie schreef op 04-09-2021 om 16:03:

[..]

Willempie toch, nu sla je de plank wel heel erg mis.

Uuuhhh, niks nieuws toch 😂

BeertjeColargol schreef op 04-09-2021 om 16:07:

[..]

Waarom zou ik dat niet weten? Daar hoef je toch geen ervaring voor te hebben?

Dat er geen penis of vagina bij komt kijken wil niet zeggen dat iets niet seksueel is. En daar hoef je inderdaad geen ervaring voor te hebben, maar ervaring draagt wel bij aan kennis

BeertjeColargol schreef op 04-09-2021 om 16:07:

[..]

Waarom zou ik dat niet weten? Daar hoef je toch geen ervaring voor te hebben?

Het was ook een vraag hè, dus geen reden om defensief te reageren.

MoederBarberin schreef op 04-09-2021 om 16:13:

[..]

Dat er geen penis of vagina bij komt kijken wil niet zeggen dat iets niet seksueel is. En daar hoef je inderdaad geen ervaring voor te hebben, maar ervaring draagt wel bij aan kennis

Eens, voor mij geen onervaren man in mijn bed, liever iemand die precies weet en aanvoelt hoe hij op mij moet reageren. Die mij leest zonder woorden zeg maar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.