Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Seksspeeltjes met je partner/fwb/anders; aanvulling of concurrentie?

Omdat het elders offtopic is, maar het wel een boeiend onderwerp is. Hoe kijk jij en/of de persoon met wie je seks hebt tegen seksspeeltjes aan?

Peiling

Seksspeeltjes tijdens de seks..
79 stemmen
78%
1%
9%
11%

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 14:59:

[..]

Momenteel ben ik ΓΌberhaupt al blij met seks. De pandapopulatie stijgt weer flink door mijn toedoen

Zowieso goddank dat seks bestaat, ik weet even niet zo goed wat je met pandapopulatie bedoelt eigenlijk?πŸ˜…

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

09-09-2021 om 15:03

Weesliefff schreef op 09-09-2021 om 14:40:

[..]

Tja, het gevoel van een concurrent op batterijen is een lastig te overwinnen issue. Komt voort uit ego (eigenwaarde), of het gevoel te falen, lijkt me. Waarschijnlijk zit er geen redenatiegrondslag achter.
Kun je dat iemand kwalijk nemen? Ik vind van niet. Immers, je kiest niet voor een gevoel (faalangst, aantasting eigenwaarde), dat overkomt je. Het enige dat je zou kunnen verwijten is dat degene er geen moeite voor doet om het te overwinnen en het simpelweg afwijst.
(Zelf heb ik er gelukkig geen last van. Maar ik heb wel weer andere issues helaas, zoals iedereen dat vermoedelijk wel heeft)

Wel enorm sneu voor de vrouw, die zich beperkt kan voelen tot geen speeltjes gebruiken, of toch maar dan stiekem. Ben benieuwd trouwens of het andersom ook bestaat, een vrouw die niet over de fleshlight van haar man kan stappen.

Ik doe in elk geval geen moeite meer om mezelf uit te leggen.Β 

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 15:04 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 15:00:

[..]

Eens ieder mag zo zn mening hier geven toch en goddank hebben we niet allemaal dezelfde mening want wat zou het saai zijn anders...

Dat klopt, iedereen mag zijn mening geven, maar iemand moet geen onwaarheden verkondigen en dat is wat hij doet en waar ik mij vooral aan stoor.

Beweren dat een vrouw die moeilijk klaar komt, niet geil genoeg wordt van haar partner is niet alleen onwaar, maar ook een belediging voor die vrouwen en hun partners. Die twee dingen staan volledig los van elkaar, hoe graag hij misschien ook anders geloofd.

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 15:05 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 15:02:

[..]

Zowieso goddank dat seks bestaat, ik weet even niet zo goed wat je met pandapopulatie bedoelt eigenlijk?πŸ˜…

Panda's staan er om bekend amper seks te hebben. Pandapunten krijg je bij een bepaalde tijd geen seks. Volgens mij voor studenten per week en anderen een maand. Inmiddels 6 panda's rijker

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

09-09-2021 om 15:06

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 15:04:

[..]

Dat klopt, iedereen mag zijn mening geven, maar iemand moet geen onwaarheden verkondigen en dat is wat hij doet en waar ik mij vooral aan stoor.

Beweren dat een vrouw die moeilijk klaar komt, niet geil genoeg wordt van haar partner is niet alleen onwaar, maar ook een belediging voor die vrouwen en hun partners. Die twee dingen staan volledig los van elkaar, hoe graag hij misschien ook anders geloofd.

Dat heb ik nergens beweerd.Β 

omg. Ik sta op 19 pandapunten 😱😭😭

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 15:04:

[..]

Dat klopt, iedereen mag zijn mening geven, maar iemand moet geen onwaarheden verkondigen en dat is wat hij doet en waar ik mij vooral aan stoor.

Beweren dat een vrouw die moeilijk klaar komt, niet geil genoeg wordt van haar partner is niet alleen onwaar, maar ook een belediging voor die vrouwen en hun partners. Die twee dingen staan volledig los van elkaar, hoe graag hij misschien ook anders geloofd.

Hmm ik snap zeker wat je bedoelt.. maar ik kan me best voor stellen dat er gevallen zijn wat het wel nodig is dat de vrouw op deze manier wat meer stimulatie krijgt omdat ze anders niet klaar komt, of miss niet opgewonden genoeg wordt van alleen met partner zo iedere keer hetzelfde...

Nu is dat absoluut niet in alle gevallen zo, maar het zou wel eens zo kunnen zijn denk ik? Kweet niet ben niet helderziend πŸ˜… maar kan me voor stellen dat dat voorkomt, maar dit geld idd niet voor alle bed partners die speeltjes gebruiken. In ieder geval niet voor mijzelf 😁

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 15:08 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 15:07:

[..]

Hmm ik snap zeker wat je bedoelt.. maar ik kan me best voor stellen dat er gevallen zijn wat het wel nodig is dat de vrouw op deze manier wat meer stimulatie krijgt omdat ze anders niet klaar komt, of miss niet opgewonden genoeg wordt van alleen met partner zo iedere keer hetzelfde...

Nu is dat absoluut niet in alle gevallen zo, maar het zou wel eens zo kunnen zijn denk ik? Kweet niet ben niet helderziend πŸ˜… maar kan me voor stellen dat dat voorkomt, maar dit geld idd niet voor alle bed partners die speeltjes gebruiken. In ieder geval niet voor mijzelf 😁

Dat kan zeker, maar dat betekent niet dat ze niet bloed geil wordt van haar partner.

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 15:09 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 09-09-2021 om 15:06:

omg. Ik sta op 19 pandapunten 😱😭😭

Het wnf zal blij met je zijn. Je red eigenhandig de panda van uitsterven

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 15:05:

[..]

Panda's staan er om bekend amper seks te hebben. Pandapunten krijg je bij een bepaalde tijd geen seks. Volgens mij voor studenten per week en anderen een maand. Inmiddels 6 panda's rijker

Zo grappig! Dit wist ik niet, kvind wel heel grappig bedacht 🀣  dus als ik het goed begrijp? 6 panda's rijker ? 6 maanden geen seks dan? 

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 15:12 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 15:09:

[..]

Zo grappig! Dit wist ik niet, kvind wel heel grappig bedacht 🀣 dus als ik het goed begrijp? 6 panda's rijker ? 6 maanden geen seks dan?

Je bent in elk geval geslaagd voor de rekenles

En dan bestaan er ook nog tijgerpunten

https://www.tijgerpunt.nl/

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 15:12:

[..]

Je bent in elk geval geslaagd voor de rekenles

En dan bestaan er ook nog tijgerpunten

https://www.tijgerpunt.nl/

Nou dan heb ik geen een panda 😬 kga eens kijken wat tijgerpunten zijn! Zo leuk dit muahaha

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 15:09:

[..]

Het wnf zal blij met je zijn. Je red eigenhandig de panda van uitsterven

Boehoehoe!Β 

kheb 24 tijgerpunten met mn leeftijd.🐯

SilverQuelea47

SilverQuelea47

09-09-2021 om 15:22

LEEUWENKONING schreef op 09-09-2021 om 14:48:

[..]

Womansplain me this ! Jouw Meester bezit jouw orgasme ?

Godallemachtig, waar heb je het nu weer over?

Man man man, je vraagt meer aandacht dan de gemiddelde Kardashian.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.