Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Seksspeeltjes met je partner/fwb/anders; aanvulling of concurrentie?

Omdat het elders offtopic is, maar het wel een boeiend onderwerp is. Hoe kijk jij en/of de persoon met wie je seks hebt tegen seksspeeltjes aan?

Peiling

Seksspeeltjes tijdens de seks..
79 stemmen
78%
1%
9%
11%

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 14:41 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 14:38:

muahahah die laatste keuze, seks wat is dat?

Jep, nog nooit van gehoord 😇

MasMermelada schreef op 09-09-2021 om 14:02:

Ben blij dat er ook mensen zijn waar het geen issue is of iemand wel of niet klaarkomt, al dan niet met speeltjes, maar dat het erom gaat dat je samen geniet.
Klaarkomen is bij ons geen must, ook zonder kan het erg lekker zijn, maar soms heb je wél de behoefte om klaar te komen. Mag door de ander maar wij hebben er ook geen probleem mee dat iemand het zelf afmaakt of er wat bij pakt om het makkelijker te maken.
Merkte laatst in mijn omgeving ook dat dat niet bij iedereen zo is, dat de mannelijke partner ook liever geen concurrentie op batterijen had.

Ja kijk maar uit, straks trouwt je vrouw met dat ding!

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 14:41:

[..]

Jep, nog nooit van gehoord 😇

Jokkebrok je hebt seks uitgevonden😜

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 14:46 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 14:43:

[..]

Jokkebrok je hebt seks uitgevonden😜

Ik was ooit preuts.... geloofd niemand meer 😂

Dat issue van alleen klaarkomen op een speeltje heb ik zelf, gelukkig, niet. Ik vind een speeltje wel een leuke aanvulling zowel bij soloseks als bij seks met mijn man.

Ik kom juist heel makkelijk klaar, ook bij penetratie. Bij mij speelt wel mee hoe relaxt ik ben (seks terwijl ik denk dat de kinderen weleens kunnen gaan storen vind ik bijvoorbeeld niet chill), of we ons gedoucht hebben of niet (ik wil dat we kunnen kiezen uit de hele snoepwinkel, maar dan moet de Candy wel fris en fruitig zijn). 
Overigens kom ik niet makkelijk klaar als de seks al te snel of teveel gericht is op penetratie. Ik vind het heerlijk, maar niet altijd meteen. In zulke gevallen kom ik veel minder vaak klaar of (vroeger met andere partner) niet.

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 14:36:

[..]

Voor mensen die geen idee hebben wat mansplaining is, is dit een perfect voorbeeld.

Womansplain me this ! Jouw Meester bezit jouw orgasme ?

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 14:46:

[..]

Ik was ooit preuts.... geloofd niemand meer 😂

Muahah jaa de groei van het leven en jezelf kan heel wat doen met n mens.  Je bloem groeit er ook van🌸🤣

LEEUWENKONING schreef op 09-09-2021 om 14:48:

[..]

Womansplain me this ! Jouw Meester bezit jouw orgasme ?

Pff heb je hem ook weer….. waar in dit topic wordt gesproken over meester en bezitten? 

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 14:51 Topicstarter

LEEUWENKONING schreef op 09-09-2021 om 14:48:

[..]

Womansplain me this ! Jouw Meester bezit jouw orgasme ?

Zoals ik ook in een ander topic heb aangegeven zal ik niet meer op jou reageren. 

Ik zal je vraag dan ook niet beantwoorden en je verder negeren.

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 14:53 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 14:50:

[..]

Muahah jaa de groei van het leven en jezelf kan heel wat doen met n mens. Je bloem groeit er ook van🌸🤣

Ik ben meer zoals die sappige sinasappel uit Sex Education 🍊

MariaMagdelena schreef op 09-09-2021 om 14:47:

Dat issue van alleen klaarkomen op een speeltje heb ik zelf, gelukkig, niet. Ik vind een speeltje wel een leuke aanvulling zowel bij soloseks als bij seks met mijn man.

Ik kom juist heel makkelijk klaar, ook bij penetratie. Bij mij speelt wel mee hoe relaxt ik ben (seks terwijl ik denk dat de kinderen weleens kunnen gaan storen vind ik bijvoorbeeld niet chill), of we ons gedoucht hebben of niet (ik wil dat we kunnen kiezen uit de hele snoepwinkel, maar dan moet de Candy wel fris en fruitig zijn).
Overigens kom ik niet makkelijk klaar als de seks al te snel of teveel gericht is op penetratie. Ik vind het heerlijk, maar niet altijd meteen. In zulke gevallen kom ik veel minder vaak klaar of (vroeger met andere partner) niet.

Ik vind bij mijzelf heel apart dat het langere periodes zijn... ene keer wil ik vooral voorspel en dan penetratie en een andere periode zoals nu ben ik weer meer gericht op penetratie, kweet niet wat dat is😅  

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 14:51:

[..]

Zoals ik ook in een ander topic heb aangegeven zal ik niet meer op jou reageren.

Ik zal je vraag dan ook niet beantwoorden en je verder negeren.

Ook omdat jouw antwoord niet past bij jouw opmerkingen aan Blueheart.

LEEUWENKONING schreef op 09-09-2021 om 14:54:

[..]

Ook omdat jouw antwoord niet past bij jouw opmerkingen aan Blueheart.

Hou op joh. Vervelende vent. 

Lollypopje

Lollypopje

09-09-2021 om 14:59 Topicstarter

Rachel. schreef op 09-09-2021 om 14:53:

[..]

Ik vind bij mijzelf heel apart dat het langere periodes zijn... ene keer wil ik vooral voorspel en dan penetratie en een andere periode zoals nu ben ik weer meer gericht op penetratie, kweet niet wat dat is😅

Momenteel ben ik überhaupt al blij met seks. De pandapopulatie stijgt weer flink door mijn toedoen

BlueHeart schreef op 09-09-2021 om 12:55:

[..]

En waar precies breng ik onzin de wereld in? Jij vraagt om een mening en die krijg je, het is niet omdat mijn mening jou niet aanstaat dat het dan meteen als onzin afgedaan moet worden, zet er dan in je OP bij dat jij een mening hebt over afwijkende meningen dan de jouwe en dat je daar graag over in discussie wil of dat je andere meningen dan de jouwe niet wil respecteren.

Eens ieder mag zo zn mening hier geven toch en goddank hebben we niet allemaal dezelfde mening want wat zou het saai zijn anders...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.